خانه / اخبار / برگزاری رقابت هاب بین المللی رباتیک در تبریز

برگزاری رقابت هاب بین المللی رباتیک در تبریز

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات بین المللی رباتیک در تبریز خبر داد.

دکتر عبدالرضا واعظی رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات رباتیک تبریز در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری مسابقات بین المللی رباتیک در تبریز خبر داد.

 

وی گفت:سال آینده مسابقات رباتیک به صورت بین المللی در تبریز برگزار می شود و برنامه ریزی های مخصوص این  رقابت ها  توسط پارک علم و فناوری انجام می گیرد .

واعظی ادامه داد: مسابقات بین المللی رباتیک در تبریز در سال آینده با حضور سه کشور ایران، ترکیه و آذربایجان برگزار می شود و رایزنی های لازم و مقدمات برگزاری این مسابقات فی مابین سه کشور با محوریت پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در حال انجام است و سال آینده اولین دوره این مسابقات در تبریز برگزار می شود و دوره های بعدی در ترکیه و آذربایجان اجرا خواهد شد.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی افزود: این مسابقات در دور اول در  دو بخش ربات های جارو کننده و ربات های حمل کننده مایعات برگزار خواهد شد و فراخوان ثبت نام آن پس از انجام هماهنگی های لازم بین سه کشور یاد شده اعلام خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی شرکت کنند گان در این رقابت ها را برای عضویت افتخاری در پارک علم و فناوری در قالب طرح مهر فناوری دعوت نمود و از آمادگی پارک برای حمایت از تیم های حاضر در این مسابقات خبر داد.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …