خانه / اخبار /       تبیین نقش نیروهای مسلح  در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب

      تبیین نقش نیروهای مسلح  در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب

در جلسه مشترک رئیس سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی و معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی انتظامی استان و تنی چند از معاونان و فرماندهان نیروهای مسلح بر تبیین نقش نیروهای مسلح در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی،در این نشست مشترک بر ایجاد قرارگاه مدیریت دانش و راهکارهای عملیاتی برای داشتن یک سازمان دانشی و دانش سازمانی با محوریت نیروهای مسلح و نخبگان و تعامل و هم افزایی بیشتر مرود تاکید قرار گرفت.

نادر ارسلانی،رئیس سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی در این نشست با اشاره به اینکه بند اول بیانیه گام دوم انقلاب با موضوع علم و پژوهش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است گفت: ایجاد قرارگاه جهادی مدیریت دانش با استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح زمینه و بسترهمکاری تنگاتنگی را برای تحقق و پیشبرد اهداف تعیین شده فراهم می کند و ما در صدد هستیم در قرارگاه مدیریت جهادی دانش ظرفیت نخبگان علمی و بسیجی بیشتر از گذشته مد نظر قرار گیرد.

وی خواستار تعامل و هم افزایی هر چه بیشتر نیروهای مسلح در راستای اجرایی کردن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب با تکیه بر توان داخلی نخبگان شد.

موضوع امنیت و سرمایه گذاری نیز از موضوعاتی بود که از سوی معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی مطرح شد.

همچنین ارائه راهکارهای علمی و اصولی از سوی خانه تخبگان علمی بسیج در راستای همکاری دو جانبه از دیگر موضوعاتی بود که دراین نشست مشتر مطرح شد.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …