خانه / اخبار / ثبت نام 122 طرح فناورانه در جشنواره رویش میانه

ثبت نام 122 طرح فناورانه در جشنواره رویش میانه

طرح های ثبت نام شده در  جشنواره رویش میانه پس از داوری های دو مرحله ای در مراسم اختتامیه این جشنواره معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی،مهدی حسنی مدیر مرکز رشد واحدهای فناور میانه  در مراسم اختتاميه این جشنواره با اشاره به ارزیابی و داوری های صورت گرفته در مورد طرح های ارائه شده دراین جشنواره گفت: در مجموع 122 طرح در موضوعات مختلف علمی و فناوری ثبت نام کرده بودند.

وی افزود:بعد از ثبت و ارائه 122 طرح و ایده از سوی شرکت کنندگان داوران متخصص در دو مرحله به بررسی و ارزیابی طرح های پرداختند و پس از بررسی  در ابتدا 33 ایده برتر جهت حضور در مرحله نیمه نهایی انتخاب شدند و در مرحله دوم 10 طرح برتر برای ارائه در مراسم اختتامیه جشنواره برگزیده شدند.

حسنی ادامه داد:در مرحله نهایی 10طرح‌ منتخب جشنواره در حضور رئیس پارک علم و فناوری، فرماندار میانه ، شهردار و اعضای شورای شهر میانه  و جمعی از سرمایه گذاران ،صاحبان صنایع و اساتید طرح های خود را ارائه شد و نهایتا سه طرح منتخب اول جشنواره به شرح زیر انتخاب و با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی توسط پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی  تقدیر شدند.


طرح منتخب اول:طراحی و ساخت بازوی مکانیکی قابل کنترل با سیگنال های مغزی- خانم ملیحه محمدی

طرح منتخب دوم:دوربین دید در شب- آقای فرشاد کبیری

طرح منتخب سوم: کوپیرولیز ضایعات پلاستیکی- آقای حامد رسول زاده

 طرح “هوا ناجی-مهدی جباری” و “طرح ابداع روش جدید ترمیم بافت استخوان ( ایمپلنت نانوپلیمر)- نسرین آقاپور”  به عنوان طرح های چهارم و پنجم منتخب جشنواره توسط فرمانداری شهرستان میانه با اهدای جوایز نقدی مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنینو “طرح توزیع داروخانه هوشمند- زهرا پاشایی”  عنوان ششم جشنواره را کسب کرد و با اهدای جایزه نقدی از طرف شورای شهر و شهرداری میانه مورد تقدیر قرار گرفت.

گفتنی است، از  طرح های “تثبیت نانو ذرات نقره بر روی سنگ پامیس- متین شکوری” و “ترمز هوشمند خودرو،محمد رضا صفری” به عنوان طرح های منتخب بخش دانش آموزی با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی توسط پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی  و اداره آموزش و پرورش شهرستان میانه تقدیر به عمل آمد.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …