خانه / اخبار / کارگروه های نخبگان، بر حل چالش های استانی سعی دارند

کارگروه های نخبگان، بر حل چالش های استانی سعی دارند

 

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی استان آذربایجان شرقی؛ سرهنگ نادر ارسلانی مسئول سازمان بسیج علمی استان، در حاشیه چهاردهمین جشنواره علمی پژوهشی با رویکرد اقتصاد و مقاومتی، اظهار داشت: سازمان بسیج علمی استان، در راستای حمایت از شرح های پژوهشی در قالب 6 مرکز رشد و 3 مرکز حمایت و هدایت فعالیت می کند.

وی با اشاره به وجود خانه نخبگان در این سازمان، اذعان داشت: این خانه نخبگان متشکل از 600 نخبه جوان و با استعداد است که در 10 کارگروه تقسیم بندی شده اند.

 

ارسلانی افزود: اعضای خانه نخبگان، در مقاطع ارشد و دکتری تحصیل می کنند که عموما افراد مبتکر و خلاقی هستند.

 

وی با تاکید بر اهمیت طرح های محصول محور و مستعد تجاری شدن، تصریح کرد: سازمان بسیج علمی استان نیز با توجه به پروژه های دانشگاهی که برخی از اعضاء خانه نخبگان در اختیار دارند، از آنان در اجرای هرچه بهتر این پروژه ها حمایت می کند.

 

مسئول سازمان بسیج علمی استان، همچنین به بحث اخذ کسری خدمت در سازمان بسیج علمی استان پرداخت و ابراز داشت: دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری که طرح هایی در حوزه نظامی، امنیتی، دفاعی و اقتصاد مقاومتی دارند، می توانند از کسری خدمت بهره مند شوند.

 

وی به تشکیل کارگروه های نخبگان در این سازمان اشاره کرد و گفت: در این 10 کارگروه، در راستای محصول محوری و با استفاده از ظرفیت استان، به حل چالش های استان بپردازند.

 

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …