خانه / اخبار / گل محمدزاده: رهبر انقلاب الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی را در پنجاه سال آینده مشخص کردند

گل محمدزاده: رهبر انقلاب الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی را در پنجاه سال آینده مشخص کردند

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار الیاس گل محمدزاده معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا پیش از ظهر امروز در در اولین همایش نخبگان و هشتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در تبریز اظهار داشت: هر حرکت بسیجی در کشور پیروز می‌باشد زیرا شرط اصلی این پیروزی‌ها اخلاص در عمل است، هرکس با روحیه بسیجی کار کرده ماندگار شده و اگر نام شهدای ما می‌درخشد به خاطر اخلاصشان است.

وی ادامه داد: اگر امروز شهدای هسته‌ای و شهید حججی را داریم که بعد از شهادتشان در کل جهان تاثیرگذارند به دلیل همین اخلاص در رفتار و عملشان می‌باشد.

 

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه بسیج مظهر ایستادگی است، عنوان کرد: در چهار دهه هرچه به دست آوردیم با توجه به هجمه دشمن در سایه ایستادگی بسیجیان بود و اگر مردم و این تفکر بسیجی نبود این پیروزی‌ها به دست نمی‌آمد.

 

وی افزود: امروز وحدت بسیج و تفکر بسیجی در جامعه ما جریان دارد است و یکی از برنامه‌های دشمن بهم زدن همین وحدت می‌باشد.

گل محمدزاده خدمت به مردم را سرلوحه بسیج دانست و گفت: راس برنامه‌های بسیج در چندین سال خدمت به مردم و محرومیت زدایی است و میز خدمت در ادارات نیز به همین منظور بودکه در اولین تقدیر از حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در این خصوص تقدیر به عمل آمد.

 

وی تاکید کرد: وقتی دشمن با توطئه به دنبال این بود که چهل سالگی انقلاب را نبیند رهبر انقلاب با هوشمندی الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی را در پنجاه سال آینده مشخص کردند.

 

معاون هماهنگی فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه پیشرفت‌های بعد از انقلاب قابل قیاس با گذشته نیست، خاطرنشان ساخت: این نخبگان بودند که روند تغییر و تحول علمی را به وجود آوردند  و امروز انتظار این است که بسیج و سپاه جوانان نخبه را در این بستر حمایت کند.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …