خانه / اخبار / دیدار جوانان نخبه و منتخبان جشنواره علی اکبر با نماینده ولی فقیه در استان

دیدار جوانان نخبه و منتخبان جشنواره علی اکبر با نماینده ولی فقیه در استان

جوانان نخبه و منتخبان دهمین جشنواره علی اکبر به مناسبت روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر(ع) با حجت السلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری سازمان بسیج علمی استان آذربایجان شرقی؛ صبح امروز نخبگان جوان استان و منتخبین دهمین جشنواره ملی علی اکبر با حجت السلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

در این دیدار ایوب بهتاج مدیر کل اداره‌ ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی طی سخنانی به ارائه گزارش از عملکرد اداره‌ ورزش و جوانان استان در سلا گذشته و برنامه های این سازمان در سال جاری پرداخت.

خانم قربانی دانشجوی دانشگاه صدا و سیما، دانشجوی منتخب در دهمین جشنواره علی اکبر  و از جوانان فعال در عرصه رسانه ای با بیان مشکلات جوانان و مشکلات پیش رو آن ها برای اشتغال و کارآفرینی و ظرفیت بالا قشر جوان برای پذیرفتن مسئولیت های بالاتر صحبت کرد.

در ادامه عباسزاده از فعالان مدنی در حوزه اجتماعی، دانشجوی منتخب در دهمین جشنواره علی اکبر به بیان دغدغه ها و حرف دل قشر جوان در عرصه های علمی، فرهنگی، و اجتماعی استان، تعریف واژه نخبگی، فواید نخبه پروری در جامعه و مطالبات نخبگان پرداخت.

حجت السلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم نیز با تقدیر از جوانان نخبه استان اظهار کرد: باید به جوانان در همه عرصه های جامعه اعتماد کرد همانگونه که مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) در سخنان خود همواره به آن تاکید داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش ها و توطئه های دشمنان علیه جوانان خاطر نشان کرد: دشمنان ایران در تئطئه های خود علیه جوانان هرچند به طور کامل موفق نبوده اند اما متاسفانه دست آورد هایی نیز داشته اند و باید دقت کنیم که در عرصه جنگ نرم نیازی به خاکریز نیست و بدون سر و صدا است و بعد از این که کار از کار گذشت آسیب دشمن را متوجه می شویم و به همین علت جوانان باید هوشیار باشند و به مقابله با آن ترفند ها بپردازند.

در پایان این مراسم از خانواده های شهدای نخبه و تعدادی از جوانان نخبه توسط نماینده ولی فقیه در استان تقدیر به عمل آمد.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …