خانه / اخبار / مشکل اساسی در کشور ما بحران در مدیریت است، نه مدیریت بحران

مشکل اساسی در کشور ما بحران در مدیریت است، نه مدیریت بحران

فرمانده سپاه عاشورا: با بروز یک مشکل آن را بحران می‌نامند و سپس مدیریت بحران تشکیل می‌دهند در حالی که مشکل اساسی در کشور ما بحران در مدیریت است، نه مدیریت بحران.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی آذربایجان شرقی؛ سردار عابدین خرم در دیدار با مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری بهمراه مسئولین مراکز هدایت ، رشد و کارگروههای مطالعاتی و حمایتی خانه نخبگان با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان اظهار کرد؛ با بهره ‌گیری از این توانمندی‌ها می‌توان چالش ‌ها و مشکلات موجود در عرصه‌ های کشاورزی، صنعت و اشتغال را حل نمود.

وی ضمن برشمردن تعدادی از چالش‌ها و مشکلات موجود بیان کرد: با بروز یک مشکل آن را بحران می‌نامند و سپس مدیریت بحران تشکیل می‌دهند در حالی که مشکل اساسی در کشور ما بحران در مدیریت است، نه مدیریت بحران.

سردار خرم با اشاره به عملکرد دانشگاه‌ها در ارائه حجم زیادی از مطالب تئوری و از طرفی مشکلات اشتغال جوانان تحصیل‌کرده خاطرنشان کرد؛ دانشگاه‌های ما باید به سمت تبدیل‌ شدن به دانشگاه‌های کار آفرین حرکت نمایند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات انجام ‌یافته در سازمان بسیج علمی وفن‌آوری و خانه نخبگان بسیج علمی استان ابراز کرد: سپاه و بسیج آمادگی دارد تا از طرح‌های مولد، کارآفرین و اشتغال زا پشتیبانی و حمایت نماید.

 

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …