خانه / اخبار / گزارش بازدید از مرکز رشد مکاترونیک شهید شفیع زاده توسط مسئول سازمان بسیج علمی+تصاویر

گزارش بازدید از مرکز رشد مکاترونیک شهید شفیع زاده توسط مسئول سازمان بسیج علمی+تصاویر

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان با حضور در مرکز رشد مکاترونیک شهید شفیع زاده از این مرکز رشد بازدید کرده و به مشکلات موجود در این مرکز رسیدگی کردند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی؛ دکتر حسین جهانگیری، مسئول سازمان بسیج علمی استان به همراه سرهنگ دهقانی، معاون پژوهشی سازمان و دکتر کوثری نسب مدیر علمی بسیج دانشجویی استان و مسئول مرکز زیست فناوری جابربن حیان دانشگاه سراسری تبریز، روز دوشنبه ۹ بهمن ماه در مرکز رشد مکاترونیک شهید شفیع زاده، واقع در دانشگاه آزاد تبریز جهت بازدید حضور یافتند.

در این بازدید ابتدا معراج علیزاده، مسئول مرکز رشد مکاترونیک شهید شفیع زاده، و برخی از مخترعان، صاحبان طرح و ایده گزارشی از اقدامات و فعالیت‌ های خود به مسئول سازمان بسیج علمی استان ارائه نمودند.

سپس دکتر جهانگیری ضمن نظارت و بر روند فعالیت های این مرکز رشد و بررسی و رسیدگی مشکلات و چالش های موجود مرکز رشد و مخترعان از فعالیت آنها تقدیر و قدر دانی نمودند.

در این مرکز رشد، دانشجویان طرح هایی از جمله کوله پشتی هوشمند، دستگاه تراش و سوراخ کاری CNC، کوادکوپتر و سایر طرح ها را ساخته بودند.

لازم به ذکر است دکتر حسین جهانگیری مسئول سازمان بسیج علمی استان، در این بازدید به معراج علیزاده، مسئول مرکز رشد مکاترونیک شهید شفیع زاده و دکتر کوثری نسب، مسئول مرکز زیست فناوری جابربن حیان دانشگاه سراسری تبریز، گواهی آموزش مدیریت مراکز رشد تحت عنوان دوره های شهید طهرانی مقدم که در شهریور ماه امسال به مدت دو روز در شهر تهران برگزار شده بود اهدا کردند.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …