خانه / اخبار / جشنواره جهادگران علم و فناوری آذربایجان‌‌شرقی برگزار می‌‌شود

جشنواره جهادگران علم و فناوری آذربایجان‌‌شرقی برگزار می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از استان آذربایجان شرقی؛  به مناسبت دوم آذر که به عنوان، بسیج، اندیشه‌‌ورزی و تولید علم نامگذاری شده  جشنواره جهادگران علم و فناوری آذربایجان‌‌شرقی جهت  تجلیل از  تلاشگران عرصه علم و فناوری در اقشار  بسیج استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

دکتر حسین جهانگیری، در نشست خبری که در دفتر ژایگاه خبری آناج ببا حضور خبرنگاران و فعالان رسانه ای برگزار شد ، با اعلام خبر فوق گفت: سازمان بسیج علمی به عنوان ناظر بر فعالیتهای علمی اقشار بسیج در استان قصد دارد در این جشنواره از منتخبین اقشار بسیج، شامل بسیج اساتید، دانشجویی، دانش‌‌آموزی، کارگری، حقوقدانان، بسیج جامعه زنان و پزشکی تجلیل به عمل آورد.

رئیس  سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان‌‌شرقی با  اشاره به حمایت این سازمان از اختراعات و طرح های پژوهشی گفت:صاحبان ایده ها و طرح های پژوشی  با ارائه طرح توجیهی خود به مرکز حمایت این سازمان و پس از بررسی و تایید کارگروه تخصصی می توانند از حمایتهای مالی و مشاوره ای و کارگاهی این سازمان برخوردار شوند.به همین خاطر تجلیل از مخترعین و مبتکرین برتر سازمان در ۶ ماهه اول سال از دیگر محورهای جشنواره است و  از هر کارگروه یک نفر به عنوان مبتکر برتر انتخاب می‌‌شود که در مجموع از ۱۰ مخترع و صاحب ایده تقدیر می‌‌کنیم.

جهانگیری در پایان با اشاره به فعالیت ۳۶ پایگاه علمی بسیج در سطح شهرستان های استان گفت: در این جشنواره همچنین از  فرماندهان پایگاه‌‌های علمی تجلیل خواهیم شد که استان ما در حال حاضر بیشترین تعداد پایگاه بسیج فعال را در سطح کشور دارا می باشد.

وی در پایان این نشست تقدیر  از مسئولان کارگروه‌‌های فعال خانه نخبگان، مراکز رشد و هدایت را از دیگر برنامه های این جشنواره عنوان کرد.

لازم به توضیح است که جشنواره جهادگران علم و فناوری در روز پنج شنبه مورخ ۲ آذرماه ۱۳۹۶ و در سالن شهدا سپاه عاشورا از ساعت ۹ صبح شروع به کار خواهد نمود.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …