خانه / اخبار / پژوهشکده مشترک مطالعات علوم انسانی در تبریز ایجاد و راه اندازی می شود

پژوهشکده مشترک مطالعات علوم انسانی در تبریز ایجاد و راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از استان آذربایجان شرقی؛ در نشست رئیس و اعضای سازمان بسیج علمی آذربایجان شرقی با رئیس دانشگاه آزاد استان، ایجاد و راه اندازی پژوهشکده مشترک مطالعات علوم انسانی مورد توافق طرفین قرار گرفت.

در این نشست که با حضور دکتر حسین جهانگیری،رئیس سازمان بسیج علمی استان و همچنین دکتر جوانپور رئیس دانشگاه آزاد استان برگزار شد و  تعدادی از مدیران ارشد سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان  و همچنین تعدای از اساتید و مسولین برخی کارگروههای خانه نخبگان و مسولین تعدادی از مراکز هدایت و مراکز رشد سازمان بسیج علمی  در آن حضور داشتند، برخی فعالیتها و ظرفیت های سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان تشریح گردید.

همچنین در این نشست صمیمانه، طرفین بر تعمیق همکاریهای سازمان بسیج علمی و دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کردند و مقرر گردید بزودی تفاهم نامه گسترش همکاریهای علمی و پژوهشی این دو مجموعه امضا می شود.

ایجاد و راه اندازی پژوهشکده مشترک مطالعات علوم انسانی  یکی دیگر از مواردی بود که مورد توافق طرفین قرار گرفت و مقرر گردید  با انجام مطالعات مقدماتی در آینده ای نزدیک اقدامات لازم صورت ژذیرد.

همچنین در این نشست با موافقت طرفین مقرر شد، مراکز رشد و مراکز هدایت و حمایت از تحقیقات تجربی سازمان بسیج علمی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان در ابعاد کمی وکیفی گسترش می یابد.

گفتنی است که در هفته گذشته با حکم دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عزیز جوانپور به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز منصوب شد.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …