خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / رویداد علمی تاثریا در شهرستان میانه برگزار شد

رویداد علمی تاثریا در شهرستان میانه برگزار شد

رویداد علمی فناورانه تحت عنوان تا ثریا به همت بسیج علمی شهرستان میانه با مشارکت دانشگاهیان  و نخبگان علمی برگزار شد.

شیری مدیر علمی بسیج ناحیه میانه گفت ،این رویداد به صورت  Reverse Pitch و با اهداف آموزش تخصصی مسئله محور ، جریان سازی پژوهشی های مسئله محور،ترویج گفتمان سازی علمی بین دانش آموزان و دانشجویان ، لینک هسته های مسئله محور به مدیریت شهری،تیم سازی بین نخبگان برای حل مسئله برگزار گردید .

نادر ارسلانی، رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی در این مراسم با اشاره بر رویکرد این سازمان در مسئله محوری و محصول محوری تاکید کرد: سازمان بسیج علمی به عنوان معاونت علمی سپاه عاشورا این رویکرد را در اولویت برنامه های خود قرار داده و حضور در رویداد نوآورانه ” تا ثریا” در راستای تجاری سازی و جذب سرمایه گذار برای این طرح ها  است.

وی افزود : ظرفیت‌هایی در اقشار مختلف بسیج وجود دارد که بر روی مسائل گوناگون تمرکز داشته‌اند و پاسخ‌هایی نیز برای حل این مسائل به دست آوردند که به مراحل اجرایی نیز رسیده است.

ارسلانی خاطرنشان کرد: در رویداد نوآورانه” تا ثریا” تاکید شد سازمان ها و ارگان ها نیازمندی های خود را از طریق شرکت های دانش بنیان تامین کنند.

در این مراسم فناوران و شرکت های دانش بنیان به ارائه طرح های خود و شرکت های حاضر به ارائه اعلام نیازهای صنعتی خود به نخبگان پرداختند .

در انتها از فناوران برتر شهرستان میانه تجلیل و با اهدای لوح سپاسی از این عزیزان قدردانی شد.

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …