خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / عباسقلی‌زاده: ۳ برابر دشمن قدرت داریم

عباسقلی‌زاده: ۳ برابر دشمن قدرت داریم

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه ما دارای یک مکتب اصلی هستیم و دارای یک ملت بزرگ و رهبر قوی هستیم و در مقابل یک دشمن هستیم، گفت: ما سه برابر دشمن قدرت داریم به شرط همت، وحدت و ورود مجاهدانه در عرصه جنگ ترکیبی.

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده امشب در نشست صمیمی معاون امور مطبوعات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب رسانه آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: انقلاب ما اسلامی است و ما به خاطر اسلام ناب محمدی انقلاب کردیم نه اسلام ابوسفیانی! ما برای انقلاب ناب حسینی انقلاب کردیم نه انقلاب یزیدی؛ همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن بر سر اسلام با ما جنگ دارد زیرا اگر ما اسلام ناب محمدی را نداشتیم دشمن اصلا با ما مشکلی نداشت.

وی با تاکید بر اینکه امام حسین(ع) به خاطر اسلام ناب محمدی تمام خانواده خود و جان خود را از دست داده است، گفت: دشمن به خاطر همین حیا، استقامت و اسلام با ما می‌جنگد.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: شما اهل قلم فیزیکی و دیجیتالی می‌توانید پشت دشمن را به خاک بمالید زیرا که الان عرصه جنگ رسانه‌هاست و این رسانه‌ها هستند که می‌توانند بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه ما دارای یک مکتب اصلی هستیم و دارای یک ملت بزرگ و رهبر قوی هستیم و در مقابل یک دشمن هستیم، گفت: ما سه برابر دشمن قدرت داریم به شرط همت، وحدت و ورود مجاهدانه در عرصه جنگ ترکیبی.

عباسقلی‌زاده گفت: رسانه باید نقش خود را در این جنگ بداند و کاری اثرگذار در زمینه اطلاع‌رسانی و آگاهی انجام دهند.

وی گفت: امید است به همت مسوولان ذیربط امکانات و تجهیزات رسانه‌ها فراهم شود تا بتوانند در این جنگ پیروز شوند چراکه تاریخ گواه این امر است که چطور در هشت سال دفاع مقدس، مبارزه با خوارج، خنثی‌سازی فتنه‌ها در طول ۴۵ سال انقلاب پیروز شدیم.

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …