خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / مديرکل جديد آموزش و پرورش آذربايجان‌شرقي منصوب شد

مديرکل جديد آموزش و پرورش آذربايجان‌شرقي منصوب شد

با حکم وزير آموزش و پرورش، مديرکل جديد دستگاه تعليم و تربيت آذربايجان‌شرقي منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،مراسم تکريم و معارفه مديرکل آموزش و پرورش آذربايجان شرقي با حضور سيد بابک هاشمي نکو، مشاور وزير آموزش و پرورش، در محل باشگاه فرهنگيان آذربايجان شرقي برگزار شد.

در اين مراسم از زحمات چند ماهه حجت‌الاسلام والمسلمين علي پوررادي به عنوان سرپرست قبلي دستگاه تعليم و تربيت اين استان قدرداني شده و مسعود سعادتي به عنوان مديرکل جديد آموزش و پرورش آذربايجان شرقي معرفي شد.

گفتني‌است که مديرکل جديد آموزش و پرورش آذربايجان شرقي داراي دکتراي تخصصي از دانشگاه تبريز و همچنين حائز رتبه علمي استاديار و مدير گروه علوم پايه دانشگاه فرهنگيان استان بوده و از مهم ترين سوابق سياسي و مديريتي وي مي‌توان به معاونت پژوهش، برنامه ريزي و توسعه نيروي انساني آموزش و پرورش استان، مشاور مدير کل آموزش و پرورش و رياست گروه مشاوران جوان آموزش و پرورش آذربايجان شرقي اشاره کرد.

تدريس در مدارس عجب شير و تبريز، مدير گروه‌هاي آموزشي، تاليف دو کتاب در حوزه آموزش و پرورش و انتشار چندين مقاله در حوزه آموزش و پرورش از فعاليت‌هاي فرهنگي مسعود سعادتي است که آخرين مسئوليت وي فرمانداري ويژه شهرستان ميانه بود.

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …