خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / رویداد تازه های علوم و فناوری های نوین پزشکی

رویداد تازه های علوم و فناوری های نوین پزشکی

اولین رویداد تازه های علوم و فناوری های نوین پزشکی در تبریز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،اولین رویداد تازه های علوم و فناوری های نوین پزشکی با حضور فناوران این حوزه در دانشگاه تبریز برگزار شد .

در این مراسم دکتر ارسلانی مسئول بسیج علمی،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا با اشاره بر عملکرد قابل توجه مرکز نوآوری شهید فخری زاده و همچنین مراکز رشد مجموعه بسیج علمی استان ضمن تاکید بر ادامه حمایت های مادی و معنوی از فناوران حوزه سلامت گفت ،اقتصاد دانش بنیان ما به سمت سلامت میرود و این یک لازمه اساسی در جامعه ماست.

وی افزود ،یکی از عرصه‌هایی که حضور و فعالیت شرکت‌های دانش بنیان بسیار اهمیت دارد، نظام سلامت است. بخش‌های مختلف نظام سلامت می‌توانند از محصولات یا فعالیت شرکت‌های دانش بنیان بهره مند شده و در مسیر پیش رفت حرکت کنند.

دکتر ارسلانی در بازدید از نمایشگاه دست آوردهای علوم نوین پزشکی دانشجویان دانشگاه تبریز دیدن و با فناوران به بحث و تبادل نظر پرداختند .

گفتنی است ،تعداد 110 خلاصه مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده بود که از این تعداد 31 مورد بصورت سخنرانی و 72 مورد هم بعنوان پوستر پذیرفته شد.

لازم به ذکر است ،برای حمایت از سه مقاله برتر حوزه فناوری و کارآرینی وبرای پوستر برتر، جوایزی تعیین شده و همچنین به منظور بهبود ترجمان دانش مسابقه 200 ثانیه ای خلاصه پایان نامه یا مقاله در روز پایانی برگزار می شود.

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …