خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / تجلیل رئیس جمهور از نخبه عجبشیری

تجلیل رئیس جمهور از نخبه عجبشیری

رئیس جمهور از دکتر صابر علیزاده (اهل عجب شیر) دانش‌آموخته دوره دکتری و پسادکتری دانشگاه بوعلی‌سینا به عنوان رتبه دوم جشنواره جوان خوارزمی تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،دکتر علیزاده با طرح “طراحی و ساخت کاتالیزور‌های نانو حفره برای الکتروسنتز پیش‌ماده‌های شیمیایی” توانست رتبه دوم نوآوری در گروه تخصصی فناوری نانو بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی را کسب کند.

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی، اولین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی و بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی با حضور دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری، دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم و دکتر حسن زمانیان معاون وزیر علوم و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در سالن همایش های صدا و سیما با تقدیر از برترین‌ها به کار خود پایان داد.

رئیس جمهور در این مراسم از دکتر صابر علیزاده ممقانی دانش‌آموخته دوره دکتری و پسادکتری دانشگاه بوعلی‌سینا به عنوان رتبه دوم جشنواره جوان خوارزمی تجلیل کرد.

دکتر علیزاده ممقانی با طرح “طراحی و ساخت کاتالیزور‌های نانو حفره برای الکتروسنتز پیش‌ماده‌های شیمیایی” توانست رتبه دوم نوآوری در گروه تخصصی فناوری نانو بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی را کسب کند.

لازم به ذکر است، دکتر داود نعمت‌الهی عضو هیأت علمی و استادتمام شیمی تجزیه دانشگاه بوعلی‌سینا، در دوران تحصیل دکتری و پسادکتری استاد راهنمای دکتر علیزاده ممقانی بوده است.

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …