خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / بومی سازی خط تولید مواد غذایی پت

بومی سازی خط تولید مواد غذایی پت

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا ، مرکز رشد شهید عابدی زیر نظر معاونت علمی ،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا در سال دانش بنیان با هدف بی نیاز سازی صنعت کشور از بیگانگان اقدام به طراحی و ساخت برخی قطعات پرمصرف خارجی، در حوزه صنعت کشور کرده است .

دکتر شهرام عالی پور مسئول مرکز رشد ساخت و تولید شهید عابدی معاونت علمی، پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا توضیحاتی در مورد طراحی قطعات مورد نیاز خط تولید صنایع غذایی با هدف موضوع بومی سازی قطعات صنعتی ارائه داده است که آن را با هم مرور میکنیم :

مقدمه :

ماشین آلات خط تولید صنایع غذایی برای تهیه انواع غذا هایpeetبا طعم و اشکال متفاوت استفاده می شود. با تغییر فرمولاسیون، مواد اولیه همچنین قالب ها تولید انواع مختلف صنایع غذایی (ماکارونی، پفک، کیک، کلوچه) امکان پذیر میباشد. تنظیمات دقیق پارامترها، اطمینان حاصل می کند که غذا در دما، فشار، رطوبت و زمان تعیین شدهآماده شده است.
به دلیل در دست داشتن دانش فنی
Packing Lineامکان تولید این خط در ابعاد مور نیاز واحد های تولیدی وجود دارد. ویژگی منحصر به فرد این خط تولید دارا بودن کنترلر PLC و راحتی دستورات و کاربری آسان می باشد.

 

کاربرد طرح :

صنایع غذاییPeet ، تنقلات، کیک و کلوچه

خط تولید مواد غذایی پت

عالی پور در مورد خط تولید مواد غذایی پت گفت : ماشین آلات خط تولید صنایع غذیی برای تهیه انواع مختلف غذاهای Peet با طعم و اشکال مختلف استفاده میشود .

بخاطر یکسان بودن تکنولوژی صنایع غذایی ( اعم از کیک ،کلوچه و پفک و … ) امکان تغییر فرمولاسیون و مواد اولیه و همچنین قالب ها برای تولید محصولات غذایی مختلف وجود دارد .

تنظیمات دقیق پارامترها ،اطمینان حاصل می کند که غذا در دما ، فشار ، رطوبت و زمان تعیین شده آماده شده است . پیکر بندی ماشین آلات خط تولید انعطاف پذیر می باشد و قابلیت تغییر ابعاد ، متناسب با نیاز مشتری وجود دارد .

 

 

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …