خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / برگزاری دوره توانمندسازی پرسشگران آذربایجان شرقی

برگزاری دوره توانمندسازی پرسشگران آذربایجان شرقی

دوره توانمندسازی پرسشگران سپاه استان به همت معاونت علمی و پژوهشی سپاه عاشورا در تبریز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ، کارگاه توانمندسازی پرسشگران سپاه استان با حضور مدیران نواحی در تبریز برگزار شد.

در این کارگاه که با استقبال پرسشگران مواجه بود ، کلاس توجیهی معاونت محترم علمی و پژوهشی سپاه عاشورا سرهنگ ارسلانی و کارگاه توانمندسازی توسط استاد ارجمند دکتر هاشمی برگزار گردید .

سرهنگ پاسدار گلمحمدزاده جانشین محترم فرماندهی سپاه عاشورا با تمجید از فعالیت پرسشگران مجموعه سپاه استان گفت ، شما پرسشگران بسیجی نشان دادید توانمندترین مجموعه پرسشگری در استان متعلق به سپاه است .

وی گفت امروز به برکت انقلاب اسلامی در تمامی لقشار بسیج و سپاه حرف اول را میزند و در تمامی جبهه های حاضر پیشگام جهاد است .

نادر ارسلانی مسئول معاونت علمی و پژوهشی سپاه عاشورا ضمن تمجید از پرسشگران تلاشگر سپاه استان گفت ، در سراسر آذربایجان شرقی ، شهرستان ها و روستاها شما بسیجیان عزیز این ماموریت مهم را به خوبی انجام داده اید .

در ادامه کلاس توجیهی ماموریت های پرسشگران توسط ارسلانی مسئول بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا برگزار شد .

کارگاه توانمدسازی فضای مجازی پرسشگران با تدریس استاد ارجمند دکتر هاشمی برگزار شد.

در انتها توضیحاتی در مورد نحوه ی کاربرد نرم افزار پویش ایرانیان توسط  آقای علیزاده مدیر مطالعات و تحقیقات بسیج علمی و پژوهشی سپاه عاشورا برای پرسشگران حاضر ارائه گردید .

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …