خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / نشست همکاری بسیج علمی با دانشگاه پیام نور استان

نشست همکاری بسیج علمی با دانشگاه پیام نور استان

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا ، در نشستی به میزبانی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی، مسئول بسیج علمی سپاه عاشورا و ریاست جدید دانشگاه پیام نور استان دیدار و در مورد همکاری های علمی و پژوهشی به بحث و تبادل نظر پرداختند .

در این نشست ابتدا نادر ارسلانی مسئول بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ضمن تبریک انتصاب دکتر جمال پور به عنوان ریاست دانشگاه پیام نور استان گفت : دانشگاه پیام نور استان دارای ظرفیت عظیم علمی است .

وی با تشریح عملکرد و امکانات سازمان بسیج علمی گفت : آمادگی همکاری های پژوهشی و علمی و مهندسی با دانشگاه پیام نور هستیم .

ارسلانی حرکت رو بجلو جامعه را منوط به پیشرفت در حوزه علوم انسانی دانست و گفت : قطعا در این راه همکاری دانشگاه و معاونت بسیج علمی الزامی است .

وی در ادامه از مجموعه دانشگاه پبام نور برای بازدید از مرکز نوآوری شهید فخری زاده دعوت کرده و گفت با همکاری دانشگاه پیام نور یک بستر گسترده برای همکاری های دوجانبه در نظر خواهیم گرفت .

مسئول بسیج علمی آذربایجان شرقی افزود: مسلما محور بیانیه گام دوم انقلاب علم و پژوهش است و مقام معظم رهبری تاکید دارند که کشور باید مرجعیت علمی پیدا کند و بسترهای لازم برای تحقق این مهم نیز باید فراهم شود که یکی از این بسترهای مهم دانشگاه‌هاست و به همین جهت ما با تمام دانشگاه های استان تعامل، مطالبه گری، مسئله محوری و استفاده از ظرفیت مخترعین، مبتکرین و هیئت علمی دانشگاه ها و خانه نخبگان این سازمان جهت بستر سازی های لازم را داریم.

دکتر جمال پور رئیس استانی دانشگاه پیام نور در آذربایجان شرقی هم ضمن خیر مقدم به سرهنگ نادر ارسلانی و همکاران مجموعه بسیج علمی سپاه عاشورا یادآور شد ، نام مرکز نوآوری شهید فخری زاده در این شش ماه که از ایجاد و افتتاح آن میگذرد در تمامی دانشگاه ها و مراکز صنعتی شنیده میشود .

وی ضمن تشکر و قدردانی از نادر ارسلانی و مجموعه سازمان بسیج علمی در راه تلاش برای گسترش ارتباط بین صنعت و دانشگاه گفت : بسیج و سپاه امروز پیشقدم حل مسائل و مشکلات صنعتی شده اند و عملا وارد میدان اقتصاد مقاومتی و جنگ با تحریم ها هستند .

در انتها نادر ارسلانی و همکاران مجموعه بسیج علمی برای دکتر جمال پور رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان آروزی موفقیت کردند .

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …