خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / رویداد هفتم صنعت استان در محل مرکز نوآوری شهید فخری زاده برگزار شد

رویداد هفتم صنعت استان در محل مرکز نوآوری شهید فخری زاده برگزار شد

رویداد هفتم صنعت استان با حضور مسئولین صنعت ،اعضای خانه نخبگان ،جمعی از فعالان علم و صنعت و بازدید مجموعه دونار خزر از مرکزنوآوری شهید فخری زاده بیست و دوم اسفند ماه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی سپاه عاشورا ، رویداد هفتم صنعت با موضوع کمک به حل مشکلات صنعت و همکاری با مجموعه دونار خزر همراه شد .

نادر ارسلانی مسئول بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی در نشست بعد از بازدید از مرکز نوآوری گفت : بسیج علمی سپاه عاشورا با ایجاد مرکزنوآوری شهید فخری زاده نشان داد ، فعل خواستن از مجموعه بسیج علمی شروع و امروز تنها با گذشت چند ماه از افتتاح و بهره برداری از مرکز نوآوری شهید فخری زاده به همراه نخبگان دانشگاهی با تفکر بسیجی در حال فعالیت و افتخار آفرینی است .

وی گفت با توجه به اشتغال زایی این مرکز برای حدود یکصد نفر ، ما به جوانان نخبه استان اعتماد کردیم و آنها با جسارت و روحیه جهادگری خود تا به امروز پاسخ اعتماد ما را دادند .

ایشان افزودند : ما برخی محصولات خود را که کاملا بومی هستند ، حتی زیر قیمت تمام شده داخلی به سایر استان ها عرضه کردیم .

دکتر خیابانی مسئول تحقیق و توسعه انجمن لوازم خانگی استان در این نشست گفت : میدان دادن به نیروهای جوان و اتکا به دانش این عزیزان بهترین نتیجه را میدهد .

وی ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه معاونت بسیج علمی سپاه عاشورا در مسیر تلاش برای خودکفایی صنعتی استان گفت : قطعا باید تمامی گروه های صنعت و کارخانجات بازدید و این رویه گسترش یابد .

 

مهندس باقری رئیس انجمن لوازم خانگی آذربایجان شرقی و مدیرعامل محترم مجموعه دونار خزر گفت : معاونت بسیج علمی با دست خالی و با همت خود و به کمک جوانان یک مرکز بی نظیر را ایجاد کرده و در حال فعالیت است ، شما فعل خواستن را به خوبی صرف کردید .

وی گفت : بنده و مجموعه دونار خواهان همکاری با مرکز نوآوری شهید فخری زاده هستیم .

دکتر امانی مسئول مرکز نوآوری شهید فخری زاده هم اعلام کرد ما در این مرکز بطور کامل آمادگی تامین ، تولید و پشتیبانی قطعات مورد نیاز کارخانجات و مجموعه دونار خزر را داریم .

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …