خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / ورود امام خمینی ره و سرآغاز فصلی نوین در تاریخ ایران

ورود امام خمینی ره و سرآغاز فصلی نوین در تاریخ ایران

12 بهمن سالروز ورود بزرگمردی است که با رهنمودهای خویش پرچم مبارزه علیه رژیم پهلوی را بر افراشت و با بسیج کردن نیروهای مردمی در راستای انسجام و هماهنگی حرکت های انقلابی، توانست با پشتیبانی ملت ایرن، حکومت شاهنشاهی را سرنگون؛ و نظام جمهوری اسلامی را در کشور پایه ریزی کند.

مسئول بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری استان آذربایجان شرقی پیامی به مناسبت سالروز ورود امام خمینی ره صادر کرد ، متن پیام بدین شرح است ؛

سالروز ورود معمار بزرگ انقلاب به کشور یادآور هنگامه ای سرنوشت ساز و رویدادی مهم است که روحیه مقاومت و انگیزه مبارزاتی مردم را افزایش داد و زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

بازگشت امام راحل به ایران پس از چندین سال دوری از وطن در ابتدا با کارشکنی و ممانعت عوامل رژیم پهلوی همراه بود زیرا آنها می پنداشتند، با حضور ایشان، کنترل اوضاع کشور از دست آنان خارج می شود و مردم به مطالبات خود دست خواهند یافت.

حافظه تاریخی انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را چنین تعریف می کند: متعبد در برابر اراده خداوند، دارای خلوص در عمل، ساده زیست، عزت طلب و تلاشگر همه جانبه برای خدمت به مردم در جهت رشد و توسعه و آبادانی میهن عزیزمان ایران اسلامی.

 

 

نادر ارسلانی

مسئول بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا

 

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …