خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / نشست هم اندیشی همایش جلوه های جهادی

نشست هم اندیشی همایش جلوه های جهادی

نشست همفکری همایش ملی (( جلوه های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت جهادی )) در محل مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز برگزار شد .

 

به گزارش روابط عمومی سازمان علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا در این نشست سرهنگ ملا حسینی فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز ضمن خوش آمد گویی به مهمانان از معرفت و ایمان و مجاهدت بالای شهیدان مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی گفت و افزود ، این همایش یک رویداد ملی حساب میشود و ما در روز 19 اسفند ماه میزبان مهمانان کشوری و لشگری خواهیم بود .

دکتر عزتی دبیر برگزاری این همایش هم ضمن خیر مقدم و حضور مهمانان عزیز گفت ، اهمیت ترویج مدیریت جهادی در بین مسئولین امروزه بسیار بالاست . شهید آقا مهدی باکری الگوی یک مدیر جهادی بود و میتوان تمامی محور های معرفتی و جهادی را دارا بود و مدیری توانمند در عرصه های جهادی بودند چنانکه در جبهه هم با کمترین امکانات بیشترین کار را انجام دادند .

نادر ارسلانی معاونت علمی و پژوهشی سپاه عاشورا نیز با اشاره بر شناخته شدن دو شهید بزرگوار مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در سطح بین المللی گفت ، این دو الگوی شهادت ، مجاهدت و معرفت درس های زیادی برای همه ما داشتند .

وی گفت ، مسئولیت پذیری و از خود گذشتگی دو عنصر اصلی هستند که ما از این دو عزیز آموختیم ، آقا مهدی وقتی صندلی دلچسب ریاست شهرداری ارومیه را رها کرده و وارد میدان جنگ میشود در حالی که حتی خدمت سربازی خود را هم قبلا انجام داده بود با همین یک نکته از خودگذشتگی و ایثار بزرگی نشان داد و در خود دوران جنگ تحمیلی با امکانات اندک کارهای بزرگی انجام دادند و این نشان از مسئولیت پذیری این شهید بزرگوار بود .

ارسلانی همچنین در مورد مجاهدت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت ، ایشان در طول حیات پربرکت خویش در آزمون‌های دشوار زمانه دچار خطا، لغزش و حتی تردید و تزلزل نشد و در فتنه‌های دوران با صراحت و شجاعتی کم‌نظیر از ساحت نظام، ولایت و مردم دفاع کرد.

اکنون همه مسئولین و علی الخصوص مدیران شهری باید با الگو برداری از این دو شهید بزرگوار و عزیز معرفت ، مجاهدت ، عدالت ، مسئولیت پذیری و آینده پژوهی سرلوحه خود کنند و در مدیریت شهری مهدی گونه عمل کنند .

در آخر نادر ارسلانی اضافه کرد معاونت علمی ،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا آمادگی این را دارد برای همایش ملی جلوه های جهادی همفکری و کمک های لازم را ارائه دهد .

 

 

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …