خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / گفتگوی معاونت علمی سپاه عاشورا با رادیو تبریز

گفتگوی معاونت علمی سپاه عاشورا با رادیو تبریز

به گزارش پایگاه خبری بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا نادر ارسلانی مسئول این سازمان با حضور در استودیو رادیو تبریز به تشریح عملکرد معاونت علمی پرداخت کرد که خواندن آن خالی از لطف نیست .

در این گفتگو ابتدا سرهنگ ارسلانی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه رادیو تبریز و عوامل زحمت کش آن ، اظهار داشت رسانه نقش موثری در اطلاع رسانی و ترویج علم در بین آحاد جامعه دارد .

وی خاطر نشان کرد، مجموعه سازمان بسیج علمی در راستای حمایت های مالی و معنوی از نخبگان علمی استان در حال فعالیت است ، با تلاش همکارانم در سازمان ، ۱۰ مهر ماه سال جاری 《مرکز نوآوری صنعتی شهید فخری زاده 》در منطقه صنعتی غرب تبریز راه‌ اندازی شده است .
معاونت محترم علمی سپاه عاشورا در این باره افزود ، ما در این مرکز که در مجموع با زیربنای ۵۰۰۰ متر مربع و ۱۵۰۰ متر مربع آن ،فضای کارگاهی ، آزمایشگاهی برای تحصیل‌کردگان و فرهیختگان است که ما آنها را برای کارآفرینی تشویق می‌کنیم و در حوزه‌های مکانیک، برق، کامپیوتر، هوش مصنوعی،‌ هوافضا این فعالیت‌ها وجود دارد .

لازم به ذکر است سازمان بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری استان با شناسایی، فراخوان و تعامل با مبتکران، مخترعان و نخبگان طی مراحلی و بعد از تایید ایده توسط کارگروه های تخصصی با عقد قرارداد ، اعطای تسهیلات و قراردادن محل کارگاهی و دفتری در مرکز صنعتی از نخبگان علمی حمایت تمام عیار ارائه می‌دهد.

در مرکز نوآوری شهید فخری زاده در مجموع ۱۱۷ نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم مشغول به فعالیت هستند، همچنین ظرفیت استقرار ۲۰۰ واحدی در این مرکز مهیا میباشد .

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …