خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / معاونت علی سپاه عاشورا : شالوده ی اصلی برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری حمایت از نخبگان است

معاونت علی سپاه عاشورا : شالوده ی اصلی برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری حمایت از نخبگان است

جشنواره جهادگران علم و فناوری به همت سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا به مناسبت هفته بسیج در محل دانشگاه ماشین سازی تبریز با حضور فناوران و مخترعان هم استانی برگزار شد .
جشنواره جهادگران علم و فناوری با حضور اقشار مختلف ،نخبگان مطرح استانی  و متولیان علمی و فناوری برگزار گردید.
سرهنگ نادر ارسلانی معاونت علمی سپاه  نیز ضمن تبریک هفته بسیج بر تمامی مدیران و معاونین علمی شهرستان ها مخترعان مبتکران اعضای نخبگان یادآورشد: حمایت از جهادگران علمی مصداق حمایت از تولید است .زیرا صنعت و فناوری مادر تولید داخل است و‌ برای رسیدن به خودکفایی راهی جز حمایت از نخبگان نیست .
حجت الاسلام سرایی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه عاشورا هم با اشاره به اهمیت حمایت و پشتیبانی از نخبگان علم و صنعت هم افزودند ، چند سالیست رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای هم در متن نامگذاری سال از کلمات حمایت و تولید بهره گرفته و تاکید موکد بر این موضوع دارند که نشانگر اهمیت بالای علم و پیشبرد اهداف علمی کشور دارد .
در دنیا هیچ کس حاضر نبود اطلاعات علمی در اختیار ما بگذارد ولی با این حال ما به جایی رسیدیم که کشورهای دیگر مداوم پیگیر و دنبال نخبگان ما هستند .
ایشان افزودند بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا در راس حامیان مبتکران علم و صنعت استان قرار دارد و این وظیفه به حمدالله به خوبی در حال طی مسیر است .
تفکر بسیجی را شهیدان افشردی،  باکری، تهرانی مقدم و امثالهم به خوبی اجرا کردند.
تعهد و تخصص دو لازمه ی پیشرفت مسیر علمی است که در جنگ تحمیلی هم این دو مهم به خوبی توسط جوانان ما در جبهه های حق علیه باطل  به خوبی معنا شد.
در انتها از نخبگان نمونه و سه نفر از برگزیدگان دست آورد های نمایشگاه تا ثریا تجلیل و با اهدای جوایزی قدردانی به عمل آمد
 در بخش منتخبان از دکتر شهرام عالی پور، بسیجی دکتر سید حسین موسوی ، بسیجی دکتر مهرداد انواری ، بسیجی دکتر محمدرضا نیوشا ، بسیجی دکتر محمد مسعودی نیا از بسیج حقوقدانان ، بسیجی دکتر مهرداد امامی از بسیج مهندسین عمران ،
دکتر مهتاب علیزاده منتخب پایگاه های علمی ، دکتر یاسر شهبازی منتخب بسیج اساتید ،
بسیجی دکتر ساسان امانی با لوح سپاس و جوایزی تقدیر شد
در بخش طرح های برگزیده ،سه طرح برادر بسیجی نصرالله نجیب ایلخچی اثر ترکیب ضد میکروبی برپایه نانو فوتوکاتالیست کاربردی مصارف دام و طیور ، غلات و کشاورزی. بسیجی رضا قهرمان برای طراحی و ساخت هلیکوپتر ،
 دکتر ناصر نظری هریس طراح سیستم شناسایی حملات بیولوژیکی و ویروسی ، با اهدای لوح سپاس و جوایزی تقدیر و تشکر بعمل آمد
در بخش دانش آموزان ،از بسیجی ملینا سلحشور منتخب علمی بسیج دانش آموزی ، بسیجی ناعمه فرهودی منتخب علمی بسیج دانش آموزی ، زهرا نژاد ابراهیمی منتخب علمی بسیج دانش آموزی با لوح سپاس از طرف سپاه عاشورا تقدیر به عمل آمد

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …