خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه

روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه

به گزارش پایگاه خبری سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا ، سرهنگ نادر ارسلانی در پیامی 19 آبان روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه را بر عموم دانشجویان و فعالان علمی کشور تبریک گفتند.

 

متن پیام بدین شرح است :

روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه فرصتی در اختیار جهانیان می‌گذارد تا بار دیگر علوم مختلف را برای ساختن جهانی بهتر بررسی کنند. در سایه نوآوری، پژوهش های علمی و توجه به استعدادهای بشری، یافتن راه‌حل برای چالش‌های گوناگون، دست یافتنی به نظر می‌رسد. دانش بهترین سرمایه انسان برای حمایت از توسعه فراگیر و منصفانه است

لازم است در این زمینه به فرموده ی آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کنم  «« رهبر فرزانه انقلاب اسلامی چندی پیش در جمع نخبگان فرمودند « ما علم را می‌خواهیم برای سعادت بشر، برای رشد بشر، برای شکوفائی بشر، برای استقرار عدالت و آرزوهای قدیمی بشر»

نادر ارسلانی همچنین افزود : با توجه به انتخاب شعار امسال رهبر معظم انقلاب « تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها »، بر تک تک مسئولین واجب است در جهت سهولت امر فعالیت علمی جوانان کشور تلاش و زمینه فوق را فراهم سازند .

سازمان بسیج علمی استان در زمینه حمایت های مادی ومعنوی از جوانان نخبه و فعالان علمی در حال فعالیت ، انجام وظیفه و مانع زدایی های مسیر پیشرفت علمی استان است

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …