خانه / اخبار / تجلیل از دانش آموزان بسیجی مدال آور لیگ پایا

تجلیل از دانش آموزان بسیجی مدال آور لیگ پایا

دانش آموزان بسیجی که در سیزدهمین دوره لیگ علمی پایا مدال طلا و برنزکسب کرده بودند با حضور مدیرکل  آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی مورد تجلیل قرار گرفتند.

جعفر پاشایی در این مراسم تبریک به مدال آوران، گفت: سازمان بسیج دانش آموزی استان در هر زمانی بی ادعا، همراه، هماهنگ و کاملا با برنامه فعالیت کرده و از بدنه های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت استان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: دشمن برای جذب نخبگان در صورت عدم حمایت ما برنامه دارد.

پاشایی ادامه داد: اراده و برنامه از عوامل مهم پیشرفت و پس رفت هرجامعه ای بوده لذا عمومی کردن برنامه های آموزش و پرورش استان، بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان برای ما در اولویت است.

سردار عباس قلیزاده  نیز در این مرامس گفت:افراد موفق علیرغم تعداد محدود، بیشترین تاثیر را در جامعه  دارند.

مدیر کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس با بیان اینکه پیشرفت کشورهای توسعه یافته مدیون رشد علم و دانش هستند افزود: ما نیز همواره باید با  تلاش خودمان را به مدارج علمی  بالا برسانیم.

عباس قلیزاده  خاطرنشان کرد: پیشرفت امروز جامعه ما بخاطر دانش آموزان موفق دیروز بوده پس دانش آموزان و دانشجویان نقش آفرینان جامعه بوده و خواهند بود.

گفتنی است در این رقابت ها که به صورت آنلاین و مجازی برگزار شد، از مجموع 6 تیمی که به سطح کشوری راه یافته بودند 2 تیم مقام آورد و 10 نفر ازاین تیم ها که بیشتر از آموزش و پرورش ناحیه 4 تبریز هستند، مدال های طلا و برنز کسب کردند.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …