خانه / اخبار / رتبه‌ ۷۵ الی ۱۰۰ جهانی دانشگاه تبریز در حوزه‌ آب

رتبه‌ ۷۵ الی ۱۰۰ جهانی دانشگاه تبریز در حوزه‌ آب

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تبریز با اشاره به وضعیت بسیار خوب دانشگاه تبریز در حوزه‌ آب در سطح ملی گفت: این دانشگاه، سال گذشته، رتبه‌۷۵ الی ۱۰۰ جهان را در حوزه‌ آب به خود اختصاص داد.

 دکتر اصغر عسگری در نهمین همایش ملی سامانه‌های سطوح آبگیر باران گفت: دانشگاه تبریز  وضعیت بسیار خوبی در حوزه‌ آب در سطح ملی دارد و سال گذشته، رتبه‌ ۷۵ الی ۱۰۰ جهان را در حوزه‌ آب به خود اختصاص داد.

وی اظهار کرد: امیدواریم شاهد ارتقاء روز افزون رتبه‌ی دانشگاه تبریز، گروه کشاورزی و مهندسی آب و سایر گروه‌های این دانشگاه در حوزه‌های مختلف باشیم.

 عسگری  با اشاره به برگزاری مجازی نهمین همایش ملی سامانه‌های سطوح آبگیر باران به مدت دو روز در دانشگاه تبریز، گفت: مفتخریم که دانشکده‌ی کشاورزی و گروه آب میزبان همایشی ملی هستند. هدف، برگزاری حضوری همایش و به نمایش گذاشتن مهمان نوازی تبریزی‌ها و دانشگاه تبریز بود که شیوع کرونا مانع از این کار شد، امیدواریم با رخت بربستن این بیماری، شاهد برگزاری حضوری آن در سال‌های آینده باشیم.

معاون پژوهشی دانشگاه تبریز ادامه داد : امید است یافته‌های جدیدی که در این همایش ارایه خواهد شد، مورد توجه سازمان‌های شرکت کننده قرار گرفته و بتوانند استفاده‌ی کافی را از این همایش داشته باشند و از نتایج و ایده‌های مطرح شده‌ در همایش در جامعه بهره‌مند شوند.

وی متذکر شد: عدم استفاده‌ی بهینه از نعمات و عدم توانایی در کنترل نعمت‌ها ممکن است آن‌ها را به نغمات تبدیل کند و زیان‌های جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.

، معاون پژوهشی دانشگاه تبریز خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ تبریز علاقه‌ی وافری به ارتباطات بین‌المللی دارد که برگزاری و شرکت در همایش‌های بین‌المللی یکی از راه‌های تحقق آن است.

بر اساس این گزارش، نهمین همایش ملی سامانه‌های سطوح آبگیر باران به مدت دو روز (امروز و فردا)به صورت مجازی در دانشگاه تبریز در حال برگزاری است.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …