خانه / اخبار / امضاء تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج علمی و اداره تعاون ، کار و رفاه آذربایجان شرقی

امضاء تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج علمی و اداره تعاون ، کار و رفاه آذربایجان شرقی

در راستای همکاری دوجانبه و مشترک تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری  و اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج،علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ، در این دیدار، روسای دو سازمان بر همکاری  دوجانبه و مشترک  در موضوعات استانی و منطقه ای تاکید کردند.

نادر ارسلانی ،رئیس سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی در این دیدار ضمن تشریح برنامه های میان مدت و بلند مدت سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان بر انجام پروژه های مشترک همکاری تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از نظریات نخبگان در پیشبرد اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده و رفع معضللات و مشکلات شهری و استانی راهگشا است بر استفاده همه جانبه از نظریات افراد متخصص و نخبه تصریح کرد.

 

ارسلانی ادامه داد: تعامل با ادارات و نهادهای دولتی و بخش خصوصی در راستای حمایت از نخبگان یکی از برنامه های مهم سازمان بسیج علمی،پزوهشی و فناوری آذربایجان شرقی است و امیدواریم تمام نهادها و ارگان ها در جهت حمایت از نخبگان استانی و ملی اقدامات مفید و موثری در این زمینه انجام دهند.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …