خانه / اخبار / هشتمین کنگره بین المللی زیست شناسی ایران کنفرانس برتر علوم زیستی انتخاب شد

هشتمین کنگره بین المللی زیست شناسی ایران کنفرانس برتر علوم زیستی انتخاب شد

بنا به اعلام سیویلیکا بیستمین کنگره ملی و هشتمین کنگره بین المللی زیست شناسی ایران عنوان کنفرانس برتر علوم زیستی و کشاورزی را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی،مجموعه سیویلیکا پس از راه اندازی بخش ویژه علم سنجی و شروع به کار مرجع دانشگاههای ایران به عنوان اولین پایگاه مستقل، اقدام به رتبه بندی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی نموده است.

زیر ساخت فنی و حجم عظیم دیتای موجود در پایگاه سیویلیکا این امکان را فراهم آورده است که ضمن تحلیل محتوایی مقالات و استخراج روند های پژوهشی در طی سالهای گذشته، امکان تحلیل کمی و رتبه بندی دانشگاه و مراکز علمی بر اساس سنجه های مختلف نیز فراهم گردد.

بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه سیویلیکا، بیستمین کنگره ملی و هشتمین کنگره بین المللی زیست شناسی ایران به میزبانی دانشگاه مراغه عنوان کنفرانس برتر علوم زیستی و کشاورزی را از آن خود کرد.

بیستمین کنگره ملی و هشتمین کنگره بین المللی زیست شناسی ایران با حضور چهره های شاخص بین المللی، دانشمندان، پژوهشگران و اساتید دانشگاهها در اواخر مرداد و اوایل شهریور 1397 به میزبانی دانشگاه مراغه برگزار گردید.

قابل توجه است که این کنفرانس بین المللی برای نخستین بار در یک شهرستان غیر از مرکز استان برگزار شد و بنا به اذعان اکثریت شرکت کنندگان خارجی و داخلی این دوره از کنفرانس جزو بهترین، منظم ترین و پر محتواترین دوره های برگزاری بوده است.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …