خانه / اخبار / نخبگان ایده های « کاهش مصرف برق» را به «رویداد استارت ‌آپ ویکند برق تبریز» ارسال کنند

نخبگان ایده های « کاهش مصرف برق» را به «رویداد استارت ‌آپ ویکند برق تبریز» ارسال کنند

شرکت توزیع برق استان آذربایجان شرقی با همکاری دانشگاه تبریز و در راستای کاهش مصرف برق در فصل تابستان« رویداد استارت آپ ویکند صنعت برق» را در تبریز برگزار می کند و از عموم نخبگان، ایده پردازان و علاقه مندان دعوت می کند طرح ها و ایده های خود را به این رویداد استارت آپی ارسال کنند.

اکبر فرج نیا، مدیر عامل شرکت توزیع نیروزی برق استان آذربایجان شرقی ظهر امروز(سه شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استفاده از ایده ها،طرح ها و نظریات نخبگان جوان جامعه را یکی از ضروریت های امروز اعلام کرد و گفت: اکنون بسیاری از امورات زندگی ماشینی و دیجیتالی بر اساس طراحی نرم افزارها،استارت آپ و اپلیکیشن ها صورت می گیرد.

وی افزود: با در نظر گرفتن این موضوع و از آنجایی که در فصل تابستان با پیک بار مصرف برق مواجه هستیم تصمیم گرفته شده است بخشی از خدمات خود را از طریق این تکنولوژی اراپه کنیم. در این راستا در برگزاری رویداد استارت آپ ویکند بین المللی در صنعت برق از شرکت ها و نخبگانی که دارای طرح و ایده بوده دعوت می کنیم تا طرح و ایده های خود را به این رویداد استارت آپی ارسال کنند.

فرج نیا با اشاره به بازدید از مرکز رشد دانشگاه تبریز ادامه داد : در راستای برگزاری این رویداد وقتی از مرکز رشد دانشگاه تبریز بازید به عمل آمد متوجه شدیم جوانان بسیار نخبه علمی و دانشگاه  در این مرکز رشد فعالیت می کنند که سرشار از ایده و طرح های جالب و خلاقانه هستند.بنابراین مصمم تر  برای برگزاری این رویداد علمی و استارت آپ اقدام کردیم و باید گفت مدیریت مصرف در اوج بار،تحول دیجیتال در صنعت برق و آشنایی با مدل های کسب از جمله محورهای برگزاری این رویداد است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان آذربایجان شرقی هشتم اسفند ماه را زمان دریافت ایده ها اعلام کرد و افزود: جوانان، نخبگان و ایده پردازان تا هشتم اسفند ماه فرصت دارند ایده های خود را ارسال کنند و در ۱۳ اسفندماه ایده ها توسط هیپت

داوران بررسی و مشخص می شود و در سوم اردیبهشت ماه سال ۹۹ رویداد استارت آپ ویکند بین المللی صنعت برق برگزار می شود

 

 

وی مهم ترین هدف از برگراری این رویداد استارت آپی را کاهش مصرف برق در فصل تابستان و اوج بار اعلام کرد و افزود: با استفاده از این طرح ها و عملیاتی کردن آنها درصدد هستیم مصرف برق در فصل تابستان کاهش پیدا کند.

فرج نیا در  مورد اطلاع رسانی این رویداد استارت آپی اظهارداشت: از طریق دانشگاه تبریز به تمامی دانشگاه های سراسر کشور و پارک علم و فناوری مستقر در تمامی استان ها و مراکز رشد سراسر کشور اطلاع رسانی صورت گرفته است.

وی در مورد جوایز اختصاص یافته برای برگزیدگان این رویداد گفت: حمایت های مادی و معنوی برای برگزیدگان این رویداد استارت آپی صورت می گیرد جوایز برگزیده نفر اول ۱۵ میلیون تومان ،‌نفر دوم ۱۰ میلیون تومان و نفر سوم ۸ میلیون تومان است،‌همچنین قرارداد همکاری برگزیده نفر اول ۱۵۰ میلیون تومان، قرارداد همکاری نفر دوم ۱۰۰ میلیون تومان و قرارداد نفر سوم ۸۰ میلیون تومان است و چون در این رویداد مهمانان ما از صنعت برق هستند ایده ها و طرح های بعدی نیز توسط سایر شرکت های برق مورد بهره برداری و استفاده قرار می گیرد.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …