خانه / اخبار / تبریز میزبان کنفرانس ملی ‌«مهندسی برق ایران»

تبریز میزبان کنفرانس ملی ‌«مهندسی برق ایران»

رئیس دانشگاه تبریز از میزبانی دانشگاه  تبریز برای برگزاری بیست و هشتمین کنفرانس ملی«مهندسی برق ایران » در روزهای ۶ الی ۸ خرداد ماه ۱۳۹۹ خبر داد.

دکتر میررضا مجیدی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: دانشگاه تبریز میزبانی بیست‌وهشتمین کنفرانس مهندسی برق ایران را با همکاری دبیرخانه دائمی کنفرانس در تاریخ ۶ الی ۸ خرداد ‌ماه ۱۳۹۹ در شهر تبریز، شهر اولین‌ها به عهده خواهد داشت.

وی افزود: این کنفرانس در صدد است همزمان با گسترش دانش فنی، محیطی پویا جهت تبادل نظر علمی و فنی، ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی و همچنین تشویق مشارکت محققان بوجود آورد.

رئیس دانشگاه تبریز ادامه داد:کمیته برگزاری کنفرانس از تمامی پژوهشگران، صاحب‌نظران، متخصصان و علاقمندان در زمینه‌های مختلف مهندسی برق، کامپیوتر و مهندسی پزشکی دعوت می‌نماید مقالات خود را که حاوی آخرین یافته‌های علمی در زمینه‌های موضوعی کنفرانس هستند، از طریق سامانه اینترنتی مربوطه، به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.

 وی با اشاره به تمدید زمان ارسال مقالات از سوی پژوهشگران گفت: مهلت دریافت مقالات اساتید دانشگاه و پژوهشگران ۲۸ آذرماه اعلام و اطلاع رسانی شده بود که به علت استقبال پژوهشگران مهلت ارسال مقالات به بیست و هشتمین کنفرانس ملی «مهندسی برق ایران» تا ۱۸ دی ماه ۹۸ تمدید شده است.

مجیدی زمان مهلت ارسال پیشنهادات و ارائه کارگاه های آموزشی را ۲۸ دی ماه ۹۸ و فرصت رزرو  نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی  و تخصصی را ۲۸ بهمن ۹۸ اعلام کرد.

رئیس دانشگاه تبریز محورهای مقالات را شامل «الکترونیک،مخابرات،قدرت،کنترل، کامپیوت و مهندسی پزشکی ذکر کرد.

همزمان با برگزاری کنفرانس، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه‌های تخصصی نیز با حضور صاحب‌نظران دانشگاهی و صنعتی و سازمان‌های مرتبط برگزار خواهد شد

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …