خانه / اخبار / کسب ۱۲ مدال رنگارنگ، حاصل تلاش تیم های دانش آموزی استان در لیگ بین المللی پایا

کسب ۱۲ مدال رنگارنگ، حاصل تلاش تیم های دانش آموزی استان در لیگ بین المللی پایا

دوازدهمین دوره از لیگ علمی پابا شهریور ماه امسال در مشهد مقدس برگزار شد که در مرحله نهائی از این مسابقات، 120 تیم از ایران و 11 تیم از کشورهائی مانند انگلستان، هندوستان، پاکستان، ترکیه، لبنان، عراق و سوریه حضور داشتند.

.

.

سازمان بسیج دانش آموزی استان آذربایجان شرقی نیز با 12 مدال (6 طلا، 3 نقره و 4 برنز) موفق به کسب رتبه نخست این دور از مسابقات، شدند.

.

.

اسامی و مشخصات مدال آوران استان در دوازدهمین وره از لیگ پایا به ترتیب زیر است؛

.

.

امیر مانی صمدی راد، سید حسین فیض حسینی، امیر ذاکری مهر آباد، على طیبی و رادین دهقان در بخش تیمی از مدرسه روزبه موفق به کسب 2 مدال طلا شدند.

.

.

علیرضا مهدوی، سینا نائل قراملکی، عرشیا مرندی زاده، مانی ابراهیمی، امیر رضا درستی و علیرضا مهدوی در بخش تیمی از مدرسه تیزهوشان شهید مدنی موفق به کسب 2 مدال طلا شدند.

.

.

سید حسن فيض حسینی از مدرسه روزبه و سینا نائل قراملکی از مدرسه تیزهوشان شهید مدنی هر کدام در بخش انفرادی یک مدال طلا کسب کردند.

.

.

رادین دهقان از مدرسه روزبه، عرشیا مرندی زاده و مانی ابراهیمی از مدرسه تیزهوشان شهید مدنی، هر کدام در بخش انفرادی یک مدال نقره کسب کردند.

.

.

امیر ذاکری مهرآباد و امیر مانی صمدی راد از مدرسه روزبه و عرشیا مرندی زاده از مدرسه تیزهوشان شهید مدنی، هر کدام در بخش انفرادی یک مدال برنز کسب کردند.

.

.

حسام حمید ثالث، امیررضا نکوئی، احسان اسدی، مبین نصیرزاده و محمدباقر جلیل آذری از دبیرستان شاهد فرقانی شهرستان بناب در بخش تیمی موفق به کسب یک مدال برنز شدند.

.

.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …