خانه / اخبار / کسب مقام دوم کشوری در اولین دوره جشنواره روایت فتنه، توسط بسیجی پایگاه علمی امام رضا(ع) شهرستان بناب

کسب مقام دوم کشوری در اولین دوره جشنواره روایت فتنه، توسط بسیجی پایگاه علمی امام رضا(ع) شهرستان بناب

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی استان آذربایجان شرقی؛ علیرضا عبدالحسین زاده دانشجوی مقطع دکتری و از اساتید پایگاه علمی امام رضا(ع) شهرستان بناب، موفق به کسب مقام دوم کشوری در اولین دوره جشنواره روایت فتنه (بخش مقاله نویسی)، شد.

وی در مصاحبه با خبرنگار علم و فناوری، با اشاره به این که، انتخابات سال ۱۳۸۸ یکی از تجربیات مهم دوران انقلاب اسلامی است، اظهارداشت: با توجه به ضرورت توجه جامعه ی امروزی به موضوع بصیرت و تذکر همیشگی مقام معظم رهبری برای توجه بیشتر به مطالعه و حوزه علوم انسانی و نیز علاقه بنده به مطالعه غیر درسی در کنار رشته تخصصی خود (میکروبیولوژی) و لطف الهی و حمایت های والدین عزیز و نظر لطف داوران گرامی باعث شد که افتخار کسب مقام دوم کشوری را در بخش مقاله نویسی جشنواره سراسری هنر، ادب و پژوهش روایت فتنه داشته باشم.

عبدالحسین زاده به بیاناتی از مقام معظم رهبری در خصوص فتنه 88 اشاره کرد و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب می فرمایند: «فتنه سال ۸۸ جلوه ای از توطئه دشمنان بود.»«هدف از ایجاد فتنه، گمراه کردن مردم است. مردم ما در مقابله با فتنه، خودشان به پا خاستند. در حماسه ۹ دی، سراسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه گران زدند. این نشانه این است که این مردم بیدار و هشیارند.(هشتم دی ماه ۱۳۸۹)»

 

وی در خصوص حماسه 9 دی نیز خاطرنشان ساخت: می توان گفت حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند و اعلام کردند اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد، در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

این مقاله نویس برتر، همچنین به بخشی از جلد شانزدهم کتاب وسائل الشیعه اشاره کرد و گفت: امام رضا(ع) به زیبایی از فتنه ای شدیدتر از فتنه دجال یاد کرده و می فرمایند: «همانا از کسانی که ادعای محبت ما را دارند، کسی هست که در فتنه گری، برای شیعیان ما از دجال شدیدتر است. (راوی) پرسید: برای چه؟؟حضرت فرمودند: چون با دشمنان ما دوستی، و با دوستان ما، دشمنی می کنند.کار آنها باعث می شود، حق با باطل آمیخته شده و مومن از منافق تشخیص داده نشود.»

 

 

 

 

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …