خانه / اخبار / همایش “تاثیر نخبگان بر توسعه استان”، آبان ماه امسال برگزار خواهد شد

همایش “تاثیر نخبگان بر توسعه استان”، آبان ماه امسال برگزار خواهد شد

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی استان آذربایجان شرقی، سرهنگ نادر ارسلانی مسئول سازمان بسیج علمی استان، از برگزاری همایش “تاثیر نخبگان بر توسعه استان”، خبر داد و اظهار داشت: این همایش، اوایل آبان ماه و با استفاده از ظرفیت خانه نخبگان سازمان بسیج علمی استان، برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: اگر جامعه ای بخواهد به مولفه های رشد و توسعه دست یابد، باید بر شایسته سالاری و استفاده از ظرفیت نخبگان در راستای مدیریت جامعه، توجه ویژه ای داشته باشد.

 

مسئول سازمان بسیج علمی استان، به برخی از دغدغه ها و اهداف سازمان بسیج علمی استان اشاره کرد و ابراز داشت: خانه نخبگان این سازمان کارگروه های مختلفی را ایجاد کرده است که سعی دارند تا با طرح چالش های استانی در موضوعاتی از قبیل محیط زیست، سلامتی، صنعت و… ، راهکارهای اساسی برای حل آن ها را بیابند.

 

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی های همایش، از طریق سایت سازمان بسیج علمی و همچنین سایت همایش که به زودی ایجاد خواهد شد، به اطلاع قشر فرهیخته و نخبه خواهد رسید.

 

ارسلانی، در پایان خاطرنشان ساخت: جلسه ای که امروز با حضور اعضای شورای نخبگان برگزار شد، تصمیماتی در خصوص پوستر، سایت و چارت این همایش اتخاذ شد.

 

 

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …