خانه / اخبار / مسئولان خود را به مردم برسانند

مسئولان خود را به مردم برسانند

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی استان آذربایجان شرقی، سرهنگ نادر ارسلانی، مسئول سازمان بسیج علمی استان با اشاره به حضور پر شور مردم در راهپیمائی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمائی 22 بهمن امسال، شور وشعور خود را به نمایش گذاشتند، البته این حضور گسترده مردم هشداری نیز برای مسئولان بود که خود را به مردم برسانند.

 

وی به توطئه های دشمنان نظام و انقلاب در طول این 40 سال پیروزی انقلاب پرداخت و گفت: استکبار جهانی از اوایل انقلاب سعی داشت تا با ضربه زدن به نظام نوپای جمهوری اسلامی، آن را از ادامه مسیر بازدارد که با پشتیبانی مردم آگاه و رهبری امام خمینی(ره) ناکام ماندند.

 

ارسلانی ادامه داد: دشمنان نظام، در ادمه برای کنترل، مهار و تغییر نظام، جنگ هشت ساله را شروع کردند که بخش دیگری از این توطئه های دشمن، در راستای تضعیف نظام بود که با ایستادگی جوانان در طول این هشت سال نیز ناکام ماند.

 

وی خاطر نشان کرد: البته دشمن در این جنگ هشت ساله انتظار حضور مردم و سربازان 13 ساله امام را نداشتند که با مشاهده پدیده هایی مانند حسین فهمیده ها، مرحمت بالازاده ها و بهنام محمدی ها، معادلاتش بهم ریخت و نوع جدیدی از دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران را آغاز نمود.

 

مسئول سازمان بسیج علمی استان، به تغییر رویه  دشمنان نظام از سال 1372، اشاره و تصریح کرد: دشمن از سال 1372 سعی داشت با تهاجم و شبیهخون فرهنگی، افکار و اندیشه های مردم را مورد هجمه قرار دهد که این نوع دشمنی ادامه دارد.

 

وی با اشاره به نظریه تئورسین های غربی در موضوع مقابله با انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دشمنان با اتکاء بر دو نظریه و راهبرد میکروپولتیک و میکروفیزیک، سعی در استحاله نظام دارند.

 

ارسلانی در تشریح این دو نظریه اذعان داشت: با استفاده از نظریه میکروپولتیک، سعی دارند تا اراده و انگیزه مردم را به سمت تجمل گرایی، اشرافی گری و مصرف گرایی سوق دهند.

 

وی ادامه داد: در نظریه میکروفیزیک نیز سعی دارند با استفاده از ظرفیت هایی مانند انتخابات، به ایجاد تغییر در مسئولان نظام و استفاده از کسانی که به تفکر غربی معتقد هستند دستت بزنند که در این راه از ابزاری مانند شبکه های اجتماعی، جهت نیل به این اهداف استفاده می کنند.

 

مسئول سازمان بسیج علمی استان با تاکید بر وحدت، اتحاد، انسجام بین مسئولان کشور، تصریح کرد: مسئولان باید به وسیله این وحدت، اتحاد و انسجام نقش خود را به صورت عملی ایفا نمایند.

 

 

انتها پیام/

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …