خانه / uncategorized / تجاری سازی ایده ها، باید سرلوحه فعالیت مراکز رشد باشد

تجاری سازی ایده ها، باید سرلوحه فعالیت مراکز رشد باشد

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی استان آذربایجان شرقی؛ سرهنگ نادر ارسلانی در حاشیه بازدید از مرکز رشد مهندسی پزشکی شهید باکری، با بیان این که مراکز رشد باید سعی در ارتباط گیری با بازار هدف، نیاز سنجی بازار هدف و همچنین پیشبرد تخصصی ایده های خود را سرلوحه قرار دهند، اظهار داشت: اگر قسمتی از فعالیت های مراکز رشد، به صورت هولدینگ نباشد به دور تسلسل خواهند افتاد.

وی افزود: مراکز رشد علاوه بر این که حمایت خود را از طرح ها و محصولات انجام می دهند، باید سالانه بر روی چند محصول که قابلیت تجاری سازی دارند، تمرکز کنند و  آن را تجاری سازی کنند.

 

مسئول سازمان بسیج علمی استان با تاکید بر پیشروی با نیازهای جامعه ، ادامه داد: مراکز  رشد بسترسازی مناسبی برای جوانان نخبه انجام داده اند تا آنان در این عرصه تجارب کسب کرده و ایده های خود را عملی و تجاری کنند.

 

وی با اشاره به این که اگر سازمان هایی مانند سازمان بسیج علمی ، عرصه را برای جوانان فراهم سازد، دیگر شاهد خروج نخبگان از کشور نخواهیم بود، افزود: اگر علم و ایده این نخبگان در کشور، تجاری سازی شود و منجر به تولید ثروت برای آنان شود، دیگر شاهد خروج آنان از کشور نخواهیم بود.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …