خانه / اخبار / کوششی: هدف کارگروه بازاریابی، تشخیص خواسته های جامعه است

کوششی: هدف کارگروه بازاریابی، تشخیص خواسته های جامعه است

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان آذربایجان شرقی، دکتر محمدرضا کوششی، مسئول کارگروه بازاریابی سازمان بسیج علمی استان  و دکترای تخصصی مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی، در  گفتگو با خبرنگار علم و فناوری اظهار داشت: هدف اصلی از تشکیل این کارگروه، تشخیص خواسته های جامعه است.

وی با بیان این که، می توانیم با توجه به ایده و پتانسیل نخبگان سازمان بسیج علمی، به موفقیت هایی دست یابیم، ادامه داد: علم بازاریابی کاملا شفاف کرده است که مشتری به دنبال ارزش است و از این شیوه است که می تواند امکان دریافت و یا فروش محصولات و کالا ها را داشته باشد.

 

مسئول کارگروه بازاریابی سازمان بسیج علمی استان، با اشاره به این که، تمامی ایده ها به صورت محصول تلقی می شوند، گفت: در این کاگروه سعی می شود ایده پردازی ها بر اساس نیازها و خواسته های امروزی و آینده تدارک دیده شود

 

وی با تاکید بر این که انسان های قوی با افکار قوی، در خانواده سازمان بسیج علمی، حضور دادرند، ابراز داشت: این افراد می توانند، محصولات را تجاری سازی کنند و در کنار فروش داخلی، صادرات برای کشورهای دیگر نیز انجام یابد.

 

 

کوششی ایجاد نگرش در نخبگان را ابتدایی ترین عمل در این کارگروه خواند و گفت: اگر فکر درست باشد، رفتارها و عملکردها نیز درست خواهد بود.

 

وی خاطر نشان ساخت: قصد داریم میان تمام خانواده بسیج علمی استان یکپارچه سازی انجام دهیم.

 

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …