خانه / اخبار / مسئول سابق سازمان بسیج علمی استان: برترین اساتید، نخبگان و مخترعین استان از خانواده بسیج علمی می باشند

مسئول سابق سازمان بسیج علمی استان: برترین اساتید، نخبگان و مخترعین استان از خانواده بسیج علمی می باشند

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان آذربایجان شرقی، دکتر حسین جهانگیری مسئول سابق سازمان بسیج علمی استان و مسئول جدید معاونت پژوهشی سپاه عاشورا در مراسم تودیع و معارفه ریاست سازمان بسیج، علمی، پژوهشی و فناوری استان، با اشاره بر سخنان مقام معظم رهبری، مبنی بر ایجاد فضا برای فعالیت نخبگان و اساتید در بسیج، اظهار داشت: در حال حاضر برترین اساتید، نخبگان و مخترعین استان از خانواده بسیج علمی هستند.

 

وی به موفقیت های سازمان بسیج علمی استان اشاره کرد و ابراز داشت: کسب عنوان خانه نخبگان برتر کشور،کسب عنوان برترین رده در کل سپاه، کسب عنوان سپاه عاشورا سپاه علمی برتر کشور کسب عنوان رتبه نخست کشوری در رده بندی سازمان های موفق سپاه از جمله موفقیت های سازمان بسیج علمی استان در سال های اخیر بود.

 

 

جهانگیری خاطر نشان کرد: دراین فضای بسته کسب و کار با کمک سازمان بسیج علمی استان، به صورت محدود تعدادی از جوانان توانستند کسب و کار دانش بنیان راه بیندازند

 

وی به مراکز رشد شش گانه استان نیز اشاره کرد و گفت: افتتاح مرکز رشد رباتیک و مکاترونیک شهید شفیع زاده در دانشگاه آزاد، افتتاح مرکز رشد مهندسی پزشکی شهید باکری، افتتاح مرکز رشد نانو فناوری شهید چمران در دانشگاه تبریز و همچنین توسعه 3 مرکز رشد دیگر سازمان انجام شد که به الگویی موفق برای استان های دیگر در کشور تبدیل شد.

 

 

مسئول جدید معاونت پژوهشی سپاه عاشورا با بیان این که ایده راه اندازی مراکز هدایت از سازمان بسیج علمی استان نشات گرفت، گفت: ایده راه اندازی مراکز هدایت را سازمان بسیج علمی استان با استفاده از نتایج جلسات خانواده سازمان بسیج علمی توانست ظهور و بروز دهد و در پی آن در کل کشور تبدیل به یک ایده بدیع برای استان های دیگر شود.

 

 

وی اذعان داشت: در بحث پروژه های مطالعاتی کارگروه های مطالعاتی به صورت میدانی در حوزه های مختلف کار کرده اند و به صورت علمی مسائل استان رو بیان کرده و راهکار ارائه می دهند.

 

 

مسئول سابق سازمان بسیج علمی استان با اشاره به این که سال گذشته بخش علمی و فضای مجازی سپاه عاشورا  به عنوان رده برتر در سطح کل سپاه معرفی شده است، افزود: در جشنواره آتی که با حضور فرمانده کل قوا برگزار می شود از سازمان بسیج علمی استان به عنوان موفق ترین رده در سطح نیروهای مسلح کل کشور تقدیر می شود.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …