خانه / uncategorized / عقد تفاهم نامه دیگر توسط مرکز رشد مکاترونیک ورباتیک شهید شفیع زاده

عقد تفاهم نامه دیگر توسط مرکز رشد مکاترونیک ورباتیک شهید شفیع زاده

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهش و فن آوری استان آذربایجان شرقی ؛ مرکز رشد مکاترونیک و رباتیک شهید شفیع زاده این بار با یکی از شرکت سازنده دستگاه های سیستم آبیاری بارانی عقد تفاهم نامه کرده است .

معراج علیزاده مباشر ، مسئول مرکز رشد مکاترونیک سازمان در خبری مبنی بر عقد تفاهم نامه همکاری با شرکت فن آوران زرین خوشه آذربایجان خبر داد .

ایشان خاطر نشان کردند این تفاهم نامه که بعد از چندین بار بازدید میدانی از کار ها و محصولات شرکت انجام گرفته شده است .در راستای تحقق اهداف اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی ، همکاری و هم افزایی فعالیت های علمی و پژوهشی خواهد بود .

علیزاده ، هدف از تفاهم نامه را ایجاد همکاری متقابل در زمینه های علمی ، پژوهشی و آموزشی با در نظر گرفتن کلیه منابع و امکانات طرفین اعم از علمی ، فنی ، تولیدی ، نیروی انسانی ، اطلاعات ، تجربه و تخصص بیان نمود و افزود : طبق این تفاهم نامه محققان و دانش پژوهان برای یادگیری ، پژوهش ، ایده پردازی و اجرا در حوزه شرکت  مورد نظر از طریق مرکز رشد می توانند اقدام کنند.

شایان ذکر است شرکت فن آوران زرین خوشه آذربایجان  در زمینه های مشاوره و طراحی و اجرای  تاسیسات آبیاری  آغاز نمود. هدف این شرکت غلبه بر بحران بی آبی و حل مشکلات مربوط به حوضه آب در بخش کشاورزی با بهره گیری از تکنو لوژی های نوین و پتانسیل های علمی کشور عزیزمان ایران می باشد.

شایان ذکر است شرکت مذکور در حوزه ساخت و طراحی سیستم آبیاری بارانی تنها شرکت شمال غرب کشور می باشد .

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …