خانه / اخبار / بازدید فرماندهی سپاه عاشورا، از سازمان بسیج علمی+عکس

بازدید فرماندهی سپاه عاشورا، از سازمان بسیج علمی+عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان آذربایجان شرقی، فرماندهی سپاه عاشورا، سردار عابدین خرم، طی بازدیدی از سازمان بسیج علمی از فعالیت های این سازمان در راستای حمایت از مخترعین و مبتکرین قدر دانی کردند.

 

در ابتدای این بازدید دکتر حسین جهانگیری، مسئول سازمان بسیج علمی به تشریح فعالیت ها و وظایف این سازمان در راستای حمایت از قشر مخترع و مبتکر پرداختند.

 

سپس فرماندهی سپاه عاشورا در سخنان خود با انتقاد از کم توجهی به قشر نخبه و در حاشیه ماندن این قشر به توجه هر چه بیشتر و تلاش برای افزایش جمعیت این قشر تاکید کرد.

 

وی در ادامه نسبت به شیوع آفتی به نام فرار مغز ها هشدار داد و ابراز داشت: باید با توجه و حمایت ها از بروز این گونه آسیب ها در کشور جلوگیری کنیم و همواره ارتباط خود را با این قشر حفظ کیم.

 

سردار خرم بسیج را نیرو هوادار و پیشرو در اهداف انقلاب دانسته و خاطر نشان کردند: بسیج باید همواره ارتباط خود را با قشر نخبه، علمی و دانشگاهی به طور تنگاتنگ حفظ کند و بر این امر همت داشته باشد.

 

وی خواستار نشر و بازتاب اقدامات سازمان بسیج علمی در جامعه شد و گفت: اگر اقدامات و خدمات این سازمان به خوبی در اذهان عمومی و دانشگاهی نشر شود، عزت و محبوبیت بسیج در بین اقشار مختلف، به خصوص قشر علمی بالاتر می رود.

 

فرماندهی سپاه عاشورا در توصیه ای عنوان کرد: باید اقدامات سازمان بسیج علمی بازتاب گسترده تر داشتاه باشد و بازخورد آن مورد بررسی قرار گیرد و وضعیت نسبت به بازخورد ها اصلاح شود.

 

در پایان این بازدید، سردار خرم از سایت این سازمان در بخش فرم های حمایتی و اطلاع رسانی و همچنین از نمایشگاهی که توسط مخترعینی که با حمایت های این سازمان توانسته بودند طرح های خود را به مرحله اجرا برسانند بازدید کرد.

 

 

 

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …