خانه / اخبار / سازمان بسیج علمی و فن آوری استان به عنوان موفق ترین سازمان در سطح کل سپاه انتخاب شد

سازمان بسیج علمی و فن آوری استان به عنوان موفق ترین سازمان در سطح کل سپاه انتخاب شد

سازمان بسیج علمی و فن آوری استان، بهمن ماه به عنوان موفق ترین سازمان در سطح کل سپاه انتخاب شد.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج علمی آذربایجان شرقی؛ دکتر حسین جهانگیری، رئیس سازمان بسیج علمی طی مصاحبه ای با خبرنگار سازمان بسیج علمی اظهار کرد: سازمان بسیج علمی و فن آوری استان بهمن ماه امسال به عنوان موفق ترین سازمان در سطح کل سپاه انتخاب شده و با تقدیم لوح توسط سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه از عملکرد موفق این سازمان و تلاش این مجموعه قدردانی شد.

 

وی با اشاره به عملکرد موفق چندین ساله سازمان بسیج علمی آذربایجان شرقی ابراز کرد: سازمان بسیج علمی استان چندین سال متوالی است که به خاطر فعالیت موفق خود در عرصه خانه نخبگان، مراکز رشد، مراکز هدایت و فعال سازی پایگاه ها ی علمی به عنوان موفق ترین سازمان علمی در سطح کل سپاه معرفی و تجلیل میشود و پیشرو حرکت علمی بسیج در سطح کشور است.

دکتر جهانگیری با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر جشنواره ای برای انتخاب فرماندهین مسئولین رده های برتر سپاه است گفت: این جشنواره به صورت سالیانه در سطح کشور برگزار میشود که امسال همزمان با ولادت حضرت زینب (س) برابر با سوم بهمن ماه با حضور فرماندهان و مدیران ارشد سپاه در سطح فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

 

وی در ادامه  با اشاره به برگزاری استانی این جشنواره خاطر نشان کرد: این جشنواره به صورت استانی هم برگزار میشود که آذر ماه سال جاری سازمان بسیج علمی به عنوان معاونت موفق در سطح سپاه استان معرفی و تجلیل شد.

 

شایان ذکر است که سازمان بسیج علمی استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۵ به عنوان موفق ترین سازمان در قسمت خانه نخبگان رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده بود و در سال ۱۳۹۴ سازمان بسیج علمی و فن آوری استان به عنوان موفق ترین سازمان در سطح کل سپاه انتخاب شد.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …