خانه / اخبار / اخبار سازمان / کارگاه خلاقیت و ایده پردازی در پایگاه علمی حضرت خدیجه کبری (س) مراغه برگزار گردید

کارگاه خلاقیت و ایده پردازی در پایگاه علمی حضرت خدیجه کبری (س) مراغه برگزار گردید

 به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از آذربایجان شرقی، کارگاه خلاقیت و ایده پردازی  در حسینیه پیامبر اعظم سپاه ناحیه  مراغه و با حضور ۲۵۰ نفر از خواهران بسیجی فعال  وهمچنین نخبگان علمی این شهرستان، توسط پایگاه علمی حضرت خدیجه کبری (س) مراغه   برگزار گردید

در این کارگاه نکته های در رابطه با خلاقیت و ابتکار، تبدیل ایده به محصول و ثبت اختراع و تجاری سازی آن توسط خلیل محمدی عضو فدراسیون بین المللی مخترعین ارائه گردید.

سرکار خانم دلایلی مدیر پایگاه علمی خواهران سپاه مراغه در حاشیه برگزاری این کارگاه به خبرنگار ما گفت: با توجه به فرمایشات امام خامنه­ای (مدظله العالی) و در راستای اهداف علمی کشور و تقویت علمی نیروهای جوان و بسیجی تصمیم به برگزاری این همایش گرفته شد.و با اطلاع رسانی در سطح شهرستان مراغه خوشبختانه استقبال خوبی از این کار گاه صورت گرفت.

 دلایلی با اشاره بهچگونگی ثبت نام برای شرکت در این دوره افزود:  حدود ۲۵۰ نفر به این همایش دعوت شده بودند که علاوه بر نیروهای بسیجی تمامی پایگاه­های بسیج جامعه زنان ناحیه مراغه از افراد نخبه و فعال دانشگاهی نیز دعوت به عمل آمده بود  و غالب شرکت­ کنندگان در رده سنَی ۱۶ الی ۳۰ سال بودند.

وی  با بیان مزایای برگزاری چنین دوره های افزود: این دوره تحت عنوان دوره عمومی و مقدماتی برگزار شد و برای شرکت­ کنندگان گواهی صادر گردید. دوره­ های تخصصی نیز در دست برنامه­ ریزی است و  ان­شاالله قرار است تا قبل از پایان امسال چندین دوره خلاقیت تخصصی اجرا شود.

مدیر پایگاه علمی خواهران سپاه مراغه در پایان گفتگو با اشاره با ثبت نام بیش از ظرفیت علاقه مندان برای حضور در این دوره گفت: با توجه به تبلیغات صورت گرفته از قبل در قالب پوستر و دیدار حضوری با فرماندهان حوزه­‌ها و مسئول بسیج دانش­ آموزی در آموزش و پرورش و … ، افراد زیادی متقاضی شرکت در این کارگاه­ ها و امکانات پایگاه علمی شده ­اند و ثبت­ نام از آنان به عمل آمده است. تا در اسرع وقت امکانات لازم در اختیار آنان قرار گیرد.

 

 

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …