خانه / اخبار / دو پایگاه علمی بسیج در شهرستان آذرشهر راه اندازی شد

دو پایگاه علمی بسیج در شهرستان آذرشهر راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از استان آذربایجانشرقی؛ با راه اندازی دو پایگاه شهید رجایی در حوزه فجر برادران و پایگاه کوثر ممقان در حوزه کوثر خواهران شهرستان آذر شهر، توسط سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری استان آذربایجان شرقی تعداد پایگاه‌های فعال، این استان به ۳۶ عدد رسید.

جناب سرهنگ دهقانی جانشین سازمان بسیج علمی استان با اعلام این خبر به خبر نگار ما گفت: با راه اندازی این دو پایگاه علمی سازمان بسیج علمی آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۶ همه برنامه ابلاغی را اجرا نموده و توانسته است که در هر شهرستان دو پایگاه علمی برای خواهران و برادران راه اندازی نماید و در حال حاضر ۳۶ پایگاه بسیج با بررسی کارشناسان و تکمیل زیر ساخت های لازم مجوز فعالیت علمی را دریافت نموده اند.

وی ضمن تشکر از فرماندهان و مسئولین نواحی در تجهیز و راه اندازی این پایگاه ها گفت: این پایگاه@ها می توانند با هدایت و نظارت مسئولین نواحی و همراهی مردم مانند یک خاکریز محکم در جهاد علمی عمل کرده و باعث شکوفا شدن استعدادها و ژتانسیلهای علمی کشور در بین جوانان و علاقه مندان شود.

سعید ارباطی فرمانده پایگاه علمی شهیدرجایی نیز در رابطه با سابقه علمی این پایگاه به خبرنگار ما گفت: این پایگاه جزء پایگاه‌های نمونه و فعال این شهرستان بوده و تشکیل گروه‌های رباتیک و شرکت در مسابقات رباتیک استانی و کشوری توسط بسیجیان این پایگاه از فعالیتهای اعضای پایگاه شهید رجایی بوده و همچنین در این زمینه موفق به کسب مقام های استانی و کشوری شده اند.

ملیحه علی اکبری فرمانده پایگاه علمی کوثر نیز در این رابطه به خبرنگار ما گفت: از فعالیت‌های این پایگاه می توان به شرکت اعضا در مسابقات مقاله نویسی و کتابخوانی، شرکت بسیجیان در مسابقات قرآنی و کسب مقام های برتر و … نام برد که بر همین اساس نیز به عنوان پایگاه برتر از این پایگاه تقدیر به عمل آمده است.

انتهای پیام /

مرتضی اورنگی

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …