به گزارش خبرگزاری علم و فناوری از استان آذربایجان شرقی، در حاشیه برگزاری جشنواره مالک اشتر در استان آذربایجان شرقی و به مناسبت بمناسبت کسب پنجمین رتبه برتر استانی و کشوری در ۵ سال اخیر در جشنواره مالک اشتر ، نمایشگاه توانمندی های پایگاه علمی عاشورا برگزار گردید.

پایگاه علمی عاشورا حوزه امام جواد(ع) سپاه غدیر تبریز از پایگاه های نمونه کشوری در عرصه علمی و پژوهشی است که زیر نظر بسیج علمی و پژوهشی فعالیت می کند و امسال نیز پنجمین سال متوالی است که رتبه برتر جشنواره مالک اشتر راکه در شهریور ۱۳۹۶ برگزار گردید، از آن خود کردو به عنوان موفق ترین رده بسیج در استان معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

این پایگاه سال های گذشته نیز در جشنواره کشوری مالک اشتر رتبه برتر را به خود اختصاص داده بود و امسال نیز به مرحله کشوری معرفی شد.

لازم به توضیح است که برگزاری این نمایشگاه مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفته شد و همچنین نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان لشکری و کشوری استان از نمایشگاه پایگاه عاشورا حوزه امام جواد(ع) تبریز که در محوطه سپاه عاشورا  دایر شده بود، بازدید کردند.