خانه / اخبار / راه اندازی پایگاه علمی بسیج در شهرستان ملکان

راه اندازی پایگاه علمی بسیج در شهرستان ملکان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری؛ در نشستی که با حضور مسئول سازمان بسیج علمی استان آذربایجان شرقی و فرمانده سپاه ناحیه ملکان  و مسئولین ذی ربط مذکور برگزار شد مجوز فعالیت دو پایگاه علمی دیگر در این شهرستان استان آذربایجان شرقی صادر و این دو پایگاه راه‌اندازی شدند.

جناب سرهنگ ناصر دهقانی مدیر علمی و پژوهشی سازمان بسیج علمی استان آذربایجان شرقی  در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام خبر فوق گفت:  بعد از برسی کارشناسان  سازمان بسیج علمی و تایید زیرساخت های لازم از سوی آنها مجوز فعالیت  پایگاه علمی ریحانه النبی راضیه  در حوزه ام الائمه (خواهران) ناحیه ملکان و پایگاه صاحب الزمان(عج) در حوزه خاتم الانبیا(برادران) این ناحیه صادر گردید و امروز این دو پایگاه با حضور فرمانده ناحیه و رئیس سازمان بسیج علمی استان راه اندازی گردید.

وی با اعلام این خبر افزود: بر طبق برنامه مصوب سال ۱۳۹۶ سازمان بسیج علمی، پژوهشی و  فناوری می‌بایست ۳۶ پایگاه  در استان راه‌اندازی شود که بر اساس پی گیری‌های لازم و تأمین زیرساخت‌های لازم و هماهنگی نواحی مقاومت بسیج استان مابقی نیز به‌زودی راه‌اندازی خواهند گردید.

جانشین سازمان بسیج علمی استان  با تشکر از فرماندهی ناحیه ملکان افزود: باتوجه به هماهنگی های انجام شده با مسئولین شهرستان امید است که این دو پایگاه در جهت کشف استعداد ها و رشد توانمندیهای علمی و فنی جوانان و نوجوانان این شهرستان حرکت نموده و سازمان بسیج علمی نیز در جهتد حمایت از این حرکت و فعالیتها از هیچ حمایتی که ممکن می باشد دریغ نخواهد نمود.

لازم به توضیح است که پایگاه علمی بسیج به پایگاه‌هایی در سطح  نواحی بسیج اطلاق می‌شود که علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی و نظامی دارای فعالیت‌های اثربخش در حوزه‌های توانمندسازی علمی، پژوهشی    (دانشی و مهارتی)  برای اعضای عادی و فعال خود باشند.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …