خانه / اخبار / برگزاری نشست هماهنگی مراکز علمی سازمان بسیج علمی استان آذربایجان شرقی

برگزاری نشست هماهنگی مراکز علمی سازمان بسیج علمی استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری، نشست هماهنگی و هم‌گرائی مراکز علمی بسیج استان با حضور مسئولین خانه نخبگان، مراکز رشد، مراکز هدایت و مدیریت‌های سازمان بسیج علمی استان آذربایجان شرقی تشکیل گردید.

در این نشست که در روز یک‌شنبه ۲۵ تیرماه ۱۳۹۶ و در محل اتاق جلسات سازمان بسیج علمی تشکیل گردید، دکتر حسین جهانگیری رئیس سازمان بسیج علمی استان با اشاره به مأموریت‌های استان گفت:  خانه نخبگان این سازمان متشکل از اساتید و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها است که در قالب کارگروه‌های تخصصی فعالیت می‌کنند. همچنین این سازمان از پژوهشگران و مخترعان نیز با تصویب و تأیید کارگروه‌های تخصصی و شرط محصول محور بودن توسط مرکز حمایت سازمان، تا سقف سه میلیون تومان حمایت مالی بلاعوض و در مراکز پنج‌گانه رشد استان حمایت‌های کارگاهی و فنی انجام می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل پایگاه‌های علمی بسیج در سطح نواحی گفت خوشبختانه در برنامه‌های سال جدید ما باید ۳۶ پایگاه علمی در سطح استان و در نواحی راه‌اندازی کنیم که باهمت و تلاش همکارانمان در سازمان بسیج علمی استان و فرماندهان نواحی توانسته‌ایم ۲۴ پایگاه علمی بسیج را تا بدین زمان راه‌اندازی نماییم.

رئیس سازمان بسیج علمی استان در پایان با اشاره به لزوم هماهنگی بین این مراکز گفت: ما می‌بایست در حمایت از طرح‌های پژوهشی و انجام فعالیت‌های علمی، در راستای نیازها و اولویت‌های حرکت کنیم که کارگروه‌های خانه نخبگان مشخص می‌کنند و خانه نخبگان به‌مانند فرمانده علمی بر عملکرد و فعالیت این مراکز نظارت داشته و تمامی مراکز ما در کنار هم و با هماهنگی باید یک هدف را دنبال کنند.

در ادامه این نشست اعضا نسبت به موضوع و راه‌های همکاری و هماهنگی باهم پیشنهاداتی را ارائه و نظرات خود را بیان داشتند.

همچنین ببینید

قراردادهای همکاری بین بسیج علمی و دانشگاه تبریز

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، جلسه ای در دانشگاه …