خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / جوانان تبریزی در جایگاه سوم المپیاد جهانی رباتیک روسیه

جوانان تبریزی در جایگاه سوم المپیاد جهانی رباتیک روسیه

«تیم هوشمان تبریز» به مربی گری سینا طاوسلی زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای موفق به کسب مقام سوم جهانی در المپیاد جهانی رباتیک چلیابینسک روسیه ۲۰۲۳ شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،المپیاد جهانی رباتیک چلیابینسک روسیه ۲۰۲۳ یک رقابت جهانی مرتبط با رباتیک است که در این رقابت، تیم‌های رباتیک از سراسر دنیا شرکت می‌کنند و به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای جهانی رباتیک شناخته شده است.
المپیاد جهانی رباتیک چلیابینسک روسیه ۲۰۲۳، در این دوره مسابقات با موضوع ارتباطات جهانی و حمل و نقل در تاریخ ۲۸ تا ۳۰ ماه جون میلادی برگزار شد.
سینا طاوسلی مربی تیم‌ ملی رباتیک و مدال آور که از شرکت کنندگان در مسابقات روسیه بود، در گفتگو با نصر گفت: روز اول روز آماده سازی تیم ها برای شرکت در المپیاد بود و روز دوم تیم ها در ۴ گروه ۲ نفره داوری شدند که بیش از ۲۰۰ تیم از ۱۷ کشور شرکت کرده بودند .
وی ادامه داد: روز سوم، ۸ تیم برتر دوباره توسط ۴ گروه جدید داوری شدند که تیم «هوشمان تبریز» هم جزو این تیم های برتر بود .
این مربی جوان تیم‌ ملی رباتیک اضافه کرد: عصر روز جمعه مراسم اختتامیه برگزار شد و «تیم هوشمان تبریز» با مشارکت محمد حسین اسدی نعمتی و آرین سلماسی و به مربی گری سینا طاوسلی زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای موفق به کسب مقام سوم جهانی شد.

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …