خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / کسب رتبه دوم کشور توسط دانشگاه تبریز در توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری

کسب رتبه دوم کشور توسط دانشگاه تبریز در توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری

براساس گزارش مقایسه‌ای عملکرد استان‌ها، اعلامی توسط وزارت کشور برای سال 1401 «سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، دانشگاه تبریز موفق به کسب رتبه‌ی دوم کشوری در زمینه‌ی «فعالیت مؤثر در توسعه‌ی زیست بوم نوآوری و فناوری آذربایجان شرقی« شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی،در نشستی با حضور دکتر عابدین خرّم استاندارآذربایجان شرقی، دکتر جلال شیری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز و سایر مدیران کل ادارات، رؤسای سازمان‌ها و دانشگاه‌های استان، از دانشگاه تبریز به‌عنوان دانشگاه معین آذربایجان شرقی و نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در استان بخاطر کسب رتبه‌ی دوم کشوری در بحث توسعه‌ی زیست بوم نوآوری و فناوری استانی تجلیل به‌عمل آمد.

در بخشی از متن تقدیرنامه‌ی دکتر خرّم استاندار آذربایجان شرقی از دکتر نصراله زاده رئیس دانشگاه تبریز آمده است:
«توفیق خدمت در ایران اسلامی برای توسعه‌ی زیست بوم نوآوری و فناوری و رشد اقتصاد دانش بنیان، شایسته‌ترین فرصتی است که با ایجاد رفاه عمومی و جلب رضایت و خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را فراهم می‌سازد.
بدینوسیله به پاس قدردانی از زحمات و تلاش‌های جنابعالی در نمایندگی دانشگاهیان استان جهت همکاری و مساعدت با ستاد اقتصاد دانش‌بنیان استان، این لوح تقدیم حضور می‌گردد. از درگاه ایزد منان توفیق روز افزونتان را مسئلت دارم.»

براساس این گزارش، دکتر جلال شیری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز، طی سخنانی ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیریت عالی استان از فعالیت‌های علمی، فناوری و پژوهشی دانشگاه‌ها با اشاره به برخی از اقدامات دانشگاه در این حوزه اعم از ایجاد پردیس نوآوری و فناوری، تأسیس مدرسه‌ی اشتغال، استقرار سامانه‌ی نان در دانشگاه، هاب تخصصی و مشاوره‌ای و …، آمادگی دانشگاه تبریز را برای تحقق شعار سال و همچنین تداوم اقدامات در حوزه‌ی توسعه‌ی زیست بوم نوآوری و فناوری اعلام کرد.

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …