خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / راه‌اندازی «رادیوعافیت» اولین رادیو بیمارستان در دانشگاه علوم پزشکی تبریز

راه‌اندازی «رادیوعافیت» اولین رادیو بیمارستان در دانشگاه علوم پزشکی تبریز

رادیو عافیت با پیام «صدای سلامت، ندای نشاط» در بیمارستان امام رضای تبریز راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، با راه‌اندازی اولین رادیو بیمارستان در دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن طرح  موضوعات درمانی، چالش های  مرکز آموزشی، درمانی و تحقیقاتی با مخاطبان در میان گذاشته می شود.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تولید محتوای برنامه های رادیو عافیت با همفکری و به همت اصحاب رسانه انجام می شود.

مدیریت منسجم مرکز آموزشی، درمانی و تحقیقاتی امام رضا (ع)، حضور اساتید بنام دانشگاه علوم پزشکی تبریز دراین مرکز و تجهیزات خاص و بروز پزشکی، این مرکز را به بزرگترین و برترین مرکز جنرال شمال غرب کشور تبدیل کرده است و رادیو عافیت سعی می کند با رویکرد اطلاع رسانی مفید و آگاهی بخشی لازم از فعالیت‌های واحد های مختلف بیمارستان، انعکاس دغدغه های مردم و یادآور حقوق شهروندی و مطالبات بحق سلامت مراجعین این مرکز باشد.

گفتنی است؛اولویت‌های راه اندازی رادیو عافیت با پیام «صدای سلامت، ندای نشاط» بر مدار معرفی ظرفیت‌ها، شکوفایی استعدادها، انعکاس مطالبات بحق مردمی، تبیین دستاوردهای مرکز آموزشی درمانی و پرداختن به فرهنگ به عنوان یکی از ارکان توسعه و پیشرفت است.

رادیو عافیت  با دو برنامه 10 دقیقه ای در طول هفته فعالیت های خود را شروع کرده است و در محدوده  داخلی بیمارستان امام رضا پخش می شود.

این برنامه تعاملی بوده و بنا دارد بخشی از برنامه های خود را به تولیدات شنوندگان خود اختصاص دهد. مخاطبان می توانند تولیدات خود را به روابط عمومی مرکز ارسال کنند، آثار مردمی ضمن پخش در یک مسابقه شرکت داده می شود.

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …