خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / افتتاح چهارمین دستگاه شتابدهنده خطی امید در بیمارستان شهید مدنی تبریز

افتتاح چهارمین دستگاه شتابدهنده خطی امید در بیمارستان شهید مدنی تبریز

آیین افتتاح چهارمین دستگاه شتابدهنده خطی امید در بیمارستان شهید مدنی تبریز با حضور با حضور معاونین و مدیران ارشد دانشگاه و مدیران ارشد استانی روز سه شنبه، شانزدهم اسفندماه ۱۴۰۱ برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، دکتر جواد احمدیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این مراسم ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) گفت: تمام تلاش  دانشگاه ارائه خدمات مطلوب در عرصه سلامت به هموطنان عزیزمان است.

وی حمایت خیرین از حوزه سلامت را قابل تقدیر دانست و گفت: همکاری های بین بخشی و حمایت های خیرین در تحقق برنامه های سلامت حائز اهمیت است.

وی با اشاره به افتتاح چهارمین دستگاه شتابدهنده خطی امید در بیمارستان شهید مدنی تبریز اظهار کرد:  مهندسین تجهیزات پزشکی در این زمینه کارهای بسیار بزرگی انجام داده اند و امیدواریم  که این تلاش ها مثمر ثمر واقع شود تا بتوانیم با راه اندازی این دستگاه به مردم عزیزمان خدمت رسانی مطلوبی داشته باشیم.

وی گفت: دستگاه رادیوتراپی امید یکی از مجهزترین و بزرگترین دستگاه هایی است که در حوزه کمک به بیماران سرطانی بسیار تاثیر گذار است.

وی از ارائه خدمات رایگان در این مرکز خبر داد و  افزود: با افتتاح چهارمین دستگاه شتابدهنده در این مرکز می توانیم خدمات ارائه شده در این مرکز را روزانه به 500 نفر افزایش دهیم.

دکتر احمدیان با اشاره به ساخت بیمارستان سرطانی به همت خیرین در منطقه خاوران تبریز اظهار کرد: افتتاح این بیمارستان نیز یکی از اقدامات شاخص در این عرصه است.

دکتر ناصر صفایی رئیس مرکز آموزشی و درمانی شهید مدنی تبریز، نیز در این جلسه گفت: همکاران حوزه سلامت همیشه سعی کرده اند معضلات و مشکلات را با آنچه که در توان دارند رفع کنند و در خدمت مردم و هموطنان عزیز باشند.

وی همچنین ادامه داد: همکاران و کادر درمان صداقت و فداکاری خود را هم در جبهه های جنگ و هم در دوران کرونا به اثبات رساندند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری های خیرین و مسئولین استانی گفت: به همت این عزیزان توانستیم  دو پروژه دیگر را نیز به همراه چهارمین دستگاه شتابدهنده خطی افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: در مجموع برای این دستگاه اعم از مکان و دستگاه و… بالغ بر 30 میلیارد تومان هزینه شده است.

دکتر سیامک کاشفی مهر، مدیر مرکز آموزشی ودرمانی شهید مدنی تبریز نیز در این آیین اظهار کرد: نصب و راه اندازی این دستگاه ها در رده پروژه های سنگین است و ما نیز خوشحالیم از اینکه در این پروژه عظیم خیرین دست ما را گرفتند و مارا یاری کردند.

دکتر کاشفی با بیان اینکه پروژه برق ایمنی بیمارستان  شهید مدنی نیز به اتمام رسیده است گفت: با اتمام پروژه ایمنی سازی برق بیمارستان ظرفیت دستگاه ها در این مرکز به 2500 آمپر ارتقاء یافته است.

وی در خصوص پروژه آسفالت کاری و محوطه سازی بیمارستان شهید مدنی تبریز نیز گفت:  این پروژه نیز به همت شهرداری و شورای شهر تبریز در زمینی به مساحت 11 هزار و 500 هزار متر مربع در این مرکز به اتمام رسیده است.

دکتر قاسمی، رئیس بخش رادیوتراپی بیمارستان شهید مدنی نیز در این جلسه گفت: با نصب وراه اندازی این دستگاه ها می توان امید را در دل بیماران سرطانی زنده کرد.

وی ادامه داد: امید واریم با حمایت های مسئولین دانشگاهی و استانی، همت خیرین بزرگوار و با تهیه وسایل جانبی دستگاه فوق و تامین نیروی انسانی متخصص در این زمینه بتوانیم سطح ارتقاء خدمات به بیماران سرطانی را افزایش دهیم.

در خاتمه مراسم از مسئولین شهری و خیرین بزرگوار که در احداث و راه اندازی پروژه های بیمارستان شهید مدنی همت کرده بودند با اهدای لوح سپاس از سوی ریاست این مرکز تقدیر بعمل آمد.

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …