خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / نشست تخصصی تجاری سازی محصولات فناورانه در کارخانه ایران پاش

نشست تخصصی تجاری سازی محصولات فناورانه در کارخانه ایران پاش

نشست تخصصی تجاری سازی محصولات فناورانه با حضور معاونت علمی،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا و مسئولین مجموعه ایران پاش برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، دکتر میرزاده مدیرعامل مجموعه ایران پاش تولید کننده بزرگترین مخازن پلی اتیلن یکپارچه در جهان و معاونت علمی،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا در مورد تجاری سازی محصولات فناورانه باهم گفتگو و به تبادل نظر پرداختند. 

در این نشست که به میزبانی مجموعه ایران پاش برگزار شد ، میرزاده گفت : نام مرکز نوآوری شهید فخری زاده را بارها و به نیکی از اهالی صنعت شمال غرب شنیده ام و می دانیم که نخبگان آذربایجان شرقی در زمینه بومی سازی قطعات وارداتی همیشه خبرساز هستند .

ارسلانی مسئول معاونت علمی،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا هم در این نشست گفت : حمایت از شرکت های نوپا و کمک به آنها در زمینه تجاری سازی میتواند یکی از دغدغه های اصلی این عزیزان را مرتفع کند .

ارسلانی افزود ،درحال حاضر در بسیاری از موارد مشکلات وارداتی مجموعه های بزرگ شمال غرب را با افتخار آفرینی نخبگانمان در مرکز نوآوری صنعتی شهید فخری زاده سپاه عاشورا حل کرده ایم.

لازم بذکر است، شرکت ایران پاش در سال 1366 به مدیریت دکتر میرقاسم میرزاده در ارومیه تاسیس شد که عضو انجمن جهانی روتاری مولدینگ بوده و اسم این شرکت به عنوان رکورد دار در کتاب گینس به ثبت رسیده است.

تولیدات این کارخانه به شرح زیر است :

تولید انواع دستگاههای روتیشنال مولدینگ

تولید دستگاه آسیاب گرانول

تولید بیش از 600 نوع محصول پلی اتیلن

انواع مخازن ( عمودی و مکعبی،افقی،ته قیفی) از 50 لیتر تا 65000 لیتر ، انواع وان پلی اتیلن از 60 تا 30000 لیتر، انواع سطل زباله ، صندوق دو جداره،اسکله های شناور،انواع قایق و سه چرخ آبی و انواع کولینگ تاور و محصولات تزئینی،تجهیزات بازی در پارکها،انواع سرسره های آبی و علائم ترافیکی.

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …